Gå til innhold

Pause i prøvingen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her kjører vi på. Klaffer det ikke på kommende syklus så må vi vente helt til juli siden han er offshore prøveperiodene før det :(

Samme her. Vanskelig å få prøvd oss når muligheten er tilstede. Så vi hopper ikke over. Håper for barnets del at det ikke blir født på julaften +/- et par dager.

Anonymous poster hash: 29b9c...9af

Annonse

Her venter vi en månede, men tror ikke jeg hadde klart å vente hvis vi var igang med prøvinga nå, har hatt pause uansett etter jeg mistet så da venter vi til april nå. Men fødte prematurt sist så skal ikke se bort ifra at det blir julebaby på meg selv om det klaffer i april ;) babyen er såklart velkommen når som helst på året, men kjenner jeg ønsker meg januarbaby aller helst hvis det skulle gå slik :)

er i pp9 og veldig fustrert for tiden... så ingen pause her... men jeg "ser" den, ikke få barn i desember, må begynne på skolen 5 år gamle, osv.... men som jeg sa til min mann i dag: kanskje det er NÅ det klaffer, fordi jeg unner ikke barnet og være sist i klassen til førerkort o.l....  så gledelig jul, jeg bytter gjerne ut både gaver og middager, bare jeg får ett barn.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...