Gå til innhold

Stikkinger/strålinger i magen. Noen flere?

Anbefalte innlegg

Hei!

De siste dagene har jeg hatt noen sterke ilinger/stikkinger/strålinger i magen - litt vanskelig å beskrive, men vondt nok til at jeg rykker til. Det kommer både når jeg sitter rolig, men også hvis jeg gjør en bevegelse. (den trenger ikke å være brå) 

Jeg er 28+4 og dette er mitt tredje svangerskap, men jeg kan ikke huske at jeg hadde sånne ilinger de to første gangene. 

Muskelstrekk? Andre ting? Hva tror dere, kloke kvinner? ;-) 

Fortsetter under...

Samme her. Med nr 1 hadde jeg ikke disse plagene. Med nr 2 har det vært sykt vondt i øvre del av mage under bryst. Som om jeg revner på innsiden og rundt på rygg. Ikke klart å bruke bh eller noe strikk v området. Kjennes utvendig som j er solbrent med gnidd sand på huden. Grusom plagsomt og vært slik i flere uker / 2 mnd. Er nå i u 32. Fått samme svar av jordmor.

Samme her. Med nr 1 hadde jeg ikke disse plagene. Med nr 2 har det vært sykt vondt i øvre del av mage under bryst. Som om jeg revner på innsiden og rundt på rygg. Ikke klart å bruke bh eller noe strikk v området. Kjennes utvendig som j er solbrent med gnidd sand på huden. Grusom plagsomt og vært slik i flere uker / 2 mnd. Er nå i u 32. Fått samme svar av jordmor.

Huff, det hørtes plagsomt ut. Men, det er nok det jeg har også... Takk for svar! 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...