Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fader og... Det står ingen ting om andre medisiner i papirene mine.... Det føles som jeg har hatt eggløsning. Men jeg må vel bare ta vanlig dose i dag og imorgen og håpe på det beste på mandag..... . Takk for svar alle sammen

Annonse

Eggløsningsslim betyr ikke nødvendigvis eggløsning fikk jeg beskjed om. Hadde slim hele tiden fra jeg begynte med sprøytene og ble superstressa, men det er rart du ikke har fått noe medisiner for å bremse eggløsningen

Jeg har alltid begynt med orgalutran på syklusdag 7 ved mine ferskforsøk (kort regime). Får alltid tilsendt orgalutran sammen med de andre medisinene.. Håper ikke det er eggløsning du har og at det ordner seg slik at du får orgalutran e.l i morgen :) 

Har du fått vite noe mer?

Joda, hadde time i dag kl 14 og hadde virkelig forberedt meg på det verste. Heldigvis hadde jeg ikke hatt eggløsning, men noen av foliklene var så store at jeg måtte kjøpe oralgutran med en gang og sette sprøyte på do på sykehuset.... Så jeg burde det nok ha satt sprøyta igår... Men sånn er det vel på offentlige sykehus. Det gikk bra , heldigvis. Men hadde veldig mye el slim og det var visst vanlig pga stimuleringen. Skal ha uttak på fredag, så får vi se om det er noe i foliklene eller om de er tomme denne gangen også.

Annonse

Men hadde sykehuset "glemt" å gi deg resept på orgalutran da eller? Isåfall er jo det helt latterlig dårlig!!!

Nei de sa at foliklene var så små på den første kontrollen. Det er jo litt av utfordringen med offentlig kontra privat. Jeg har jo ny lege hver gang (nesten) og jeg føler at jeg må vite hva jeg skal gjøre og stille de riktige spørsmålene....

Men han sa to ganger; nå løper du ned og kjøper den sprøyta og setter den med en gang før du går videre.

Savner det private noen ganger. Lykke til med ruginga....

Jeg fikk resepten i dag fra sykehuset, og skal heller ikke ha orgalutran vist nok.. Selv om jeg fikk beskjed om det på forsamtalen. I brevet (behandlingsplanen) som var med resepten var det krysset over at jeg skulle ta orgalutran fra dag fem, og skrevet for hånd at jeg ikke skulle ha dette. Kanskje noe nytt de har startet med...

Jeg fikk resepten i dag fra sykehuset, og skal heller ikke ha orgalutran vist nok.. Selv om jeg fikk beskjed om det på forsamtalen. I brevet (behandlingsplanen) som var med resepten var det krysset over at jeg skulle ta orgalutran fra dag fem, og skrevet for hånd at jeg ikke skulle ha dette. Kanskje noe nytt de har startet med...

Jeg mener å huske at han sa man tar orgalutan når foliklene er rundt 13 mm, mine var 14. Hvis du får eggløsning er jo det mildt sagt j... kjipt. Så det hadde jeg dobbeltsjekket.

Rart at dere ikke skal ha noe for å stoppe eggløsning :-/ jeg startet med orgalutran på sprøytedag 5. Og skal gå på den helt til den dagen jeg setter eggløsningssprøyten .

Anonymous poster hash: 5597f...7f0

Rart at dere ikke skal ha noe for å stoppe eggløsning :-/ jeg startet med orgalutran på sprøytedag 5. Og skal gå på den helt til den dagen jeg setter eggløsningssprøyten . Anonymous poster hash: 5597f...7f0

Jeg skulle ha den, men pga helgen så kom den litt sent. Det er mitt første kort regime forsøk og det slo meg ikke før jeg fikk el slim på fredag ettermiddag. Nå har jeg et annet dilemma: skal jeg ta oralgutran på morgenen og eggløsningssprøyta på kvelden - samme dag???? Også merkelig, syntes jeg men slik står det i mine papirer

Jeg har alltid begynt med orgalutran på syklusdag 7 ved mine ferskforsøk (kort regime). Får alltid tilsendt orgalutran sammen med de andre medisinene.. Håper ikke det er eggløsning du har og at det ordner seg slik at du får orgalutran e.l i morgen :)

Tok du orgalutan og ovitrielle på samme dag? Det står så i mine papirer. Rart... Org på morgen og ovitrielle på kveld. Uttak fredag

Så bra det ordnet seg da. :-) da ligger vi nesten likt. Jeg har utak onsdag :-)

Ja, jeg har uttak fredag. Krysser fingrene for at ikke foliklene er tomme denne gangen og....

Hva er din diagnose? Jeg har lav amh

Jeg er uforklarlig barnløs som det så fint heter.

Tok du orgalutan og ovitrielle på samme dag? Det står så i mine papirer. Rart... Org på morgen og ovitrielle på kveld. Uttak fredag

Orgalutran på morgenen ja og eggløsningssprøyten på kvelden samme dag :) Nå nærmer det seg snart uttak for min del og, krysser fingrene for at det blir enten tirsdag eller onsdag i neste uke XD

Rart at dere ikke skal ha noe for å stoppe eggløsning :-/ jeg startet med orgalutran på sprøytedag 5. Og skal gå på den helt til den dagen jeg setter eggløsningssprøyten . Anonymous poster hash: 5597f...7f0

Jeg skulle ha den, men pga helgen så kom den litt sent. Det er mitt første kort regime forsøk og det slo meg ikke før jeg fikk el slim på fredag ettermiddag. Nå har jeg et annet dilemma: skal jeg ta oralgutran på morgenen og eggløsningssprøyta på kvelden - samme dag???? Også merkelig, syntes jeg men slik står det i mine papirer
Samme her. Skal først ta orgalutran på morgenen som vanlig, og dette eggløsningssprøyten kl 23.30 samme dag. :)

Anonymous poster hash: 5597f...7f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...