Gå til innhold

Kunne ditt barn vært med i Norske talenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dommerne er for brutale når de Xer ut små barn. Synes det blir for drøyt når barna er små. Greit at de ikke går videre, men å X de ut før de er ferdig å opptre blir for drøyt!

Det er det som er konseptet. Det er BARE foreldrenes feil som sender barna sine på tv. Styggedom.

Anonymous poster hash: ef176...89f

Skrevet

Vi har denne diskusjonen med jevne mellomrom hjemme. Min sønn på snart 12 år vil gjerne være på Norske Talenter, men så langt har jeg sagt nei. Han er flink til å synge og det kan absolutt hende han kunne gått videre, men jeg syns foreløpig han er for ung og har oppfordret ham til å bli med på teater istedet. så nå står han jo på scenen, men bare med litt mindre publikum.... Syns dere jeg er kjip?? Syns det er vanskelig å si når han er gammel nok jeg...Anonymous poster hash: 3611f...7f4

Helt enig med deg. Søstern har latt sin jente prøve to ganger, 12 og 13 år, og hun er kjempe flink til og synge, men ikke gått videre. Dem sa begge gangene at hun ikke måtte gi seg, og prøve igjen. Men tror ikke det er bra for dem og "tape"

Ville aldri utsatt mine barn for det.

Anonymous poster hash: 3fcfd...b7a

Skrevet

Vi har denne diskusjonen med jevne mellomrom hjemme. Min sønn på snart 12 år vil gjerne være på Norske Talenter, men så langt har jeg sagt nei. Han er flink til å synge og det kan absolutt hende han kunne gått videre, men jeg syns foreløpig han er for ung og har oppfordret ham til å bli med på teater istedet. så nå står han jo på scenen, men bare med litt mindre publikum.... Syns dere jeg er kjip?? Syns det er vanskelig å si når han er gammel nok jeg...Anonymous poster hash: 3611f...7f4

Helt enig med deg. Søstern har latt sin jente prøve to ganger, 12 og 13 år, og hun er kjempe flink til og synge, men ikke gått videre. Dem sa begge gangene at hun ikke måtte gi seg, og prøve igjen. Men tror ikke det er bra for dem og "tape"

Ville aldri utsatt mine barn for det.

Anonymous poster hash: 3fcfd...b7a

Synes at de som velger å melde barna sine på teatergrupper slik at de kan få scene trening om det blir mas om å være med i Norske talenter eller annet kommersielle konkurranser er veldig omsorgsfulle : ) Tar jo tid og penger å følge barna opp. Veldig godt tips til å bygge opp selvtillit. 

Anonymous poster hash: 10a49...02c

Skrevet

De kunne siden de begge er flinke til å synge og samme med skjønnhetskonkuranser. Spesielt yngste er utrolig nydelig , men moralsk sett nei aldri!

Anonymous poster hash: ee7c9...743

Skrevet

Jeg synes ikke barn har noe i sånne konkurranser å gjøre.

det er realt kjipt for dem å få negative kommentarer på landsdekkende tv i beste sendetid.

dessuten er jeg en stor fan av barndommen. Dersom jeg hadde sendt 6 åringen på jobb i en fabrikk ville alle freaket ut, men en artistkarriære, DET kan hun ha? Ta fri fra skolen for å reise? Nei huff, det er ikke lov... ta fri for å spille inn plate? Selvfølgelig! !!! Sååååå gøy med kjendis i klassen.

talentet vil være like stort når de blir voksne og frem til da skal jeg forsørge dem OG ivareta barndommen deres.

Skrevet

Jeg synes ikke barn har noe i sånne konkurranser å gjøre.

det er realt kjipt for dem å få negative kommentarer på landsdekkende tv i beste sendetid.

dessuten er jeg en stor fan av barndommen. Dersom jeg hadde sendt 6 åringen på jobb i en fabrikk ville alle freaket ut, men en artistkarriære, DET kan hun ha? Ta fri fra skolen for å reise? Nei huff, det er ikke lov... ta fri for å spille inn plate? Selvfølgelig! !!! Sååååå gøy med kjendis i klassen.

talentet vil være like stort når de blir voksne og frem til da skal jeg forsørge dem OG ivareta barndommen deres.

Der synes jeg du traff spikeren på hodet! En syv åring kan ikke ønske å bli kjendis og ofre barndommen sin for de vet ikke hvilket valg de tar! Ja til barndom ; )

Anonymous poster hash: 10a49...02c

Skrevet

Om de hadde ett artig talent, spesielt gode til noe så ja. Spesielt om deg var noe litt anderleds som er vanskelig å få visst frem andre steder. Som han som kom på 2 plass første året med rockeringer... artig :) eller trapes kunster, ball balanse ++

Eller i en danse gruppe, kor o.l

Mem, ikke som 7 åring! Muligens 10? Men, når de er 12 år pluss kan de få bestemme selv om de har ett talent da.

PS: vi leker norske talenter hver fredag i reklamepausen, samme nummer hver gang: kroppstrikksing! (5år) å han går alltid videre ;)

Skrevet

Nei, men skjønnehetskonkurranse derimot... Der ville hun kommet langt. Syns det skulle vært det i Norge som det er i USA.

Anonymous poster hash: 8e343...a18

Seriøst??? 

Anonymous poster hash: 9d070...d4f

Skrevet

Min gutt kunne vært med om det dreide seg om Minecraft spill :fnise::P

Helt seriøst, nei. Han kunne ikke det. Hadde han fått dårlig tilbakemelding eller blitt krysset ut hadde det knekket den lille selvtilliten han har.

Anonymous poster hash: f3731...282

Hehe! Sønnen min spurte meg i sta om vi kunne melde han på, han er nemlig rågod i Minecraft.Han er sikker på at han hadde gått videre.

Anonymous poster hash: 5f73a...bf5

Skrevet

Har ett barn som har veldig lyst til å være med, hun får ikke lov. Jeg syns ikke hun er stor nok til å være med på slikt. Hadde hun kommet vidre så hadde det vært hyggelig, men det mediastyret syns jeg ikke hun skal utsettes for.

Hun er med i korps, hun skal spille sin første konsert i morra så hun får heller få sin stjerne tid i korpset enn så lenge. Eller om det er noe annet hun bestemmer seg for.

To andre unger kunne nok også ha vært med, kjempe flinke med det de holder på med. Men de får heller ikke lov.

Anonymous poster hash: f3e6f...caa

Skrevet

kun i kategorien legobygging.....men der rocker han!

Anonymous poster hash: efc62...d43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...