Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Klarer ikke å la meg begeistre av Gloomy Sunday opptreden som var med sist fredag, googlet sangen og ble ganske så overrasket over historien sangen har. Tror dere barna selv velger hva de skal fremføre eller er det foreldrene som velger det? Jeg lurer på om det er god familie underholdning når så små barn er med : ( Er jeg veldig pirkete nå? Ikke bestemt meg for om det blir Norske talenter eller en familie film til tacoen i kveld : ) Anonymous poster hash: 10a49...02c
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Nei, aldri! Anonymous poster hash: 72eb8...bec
Serepta Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Hehe. Nei. De har ingen spesielt store talenter som utmerker seg, men får prøve å feile litt innenfor flere arenaer.
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Overhodet ikke Synes forøvrig jenta du refererer til var flink nok, men jeg trooor kanskje dommerene smeltet mer av hennes væremåte enn sangen, for å være ærlig.
Peispå! Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 Ja, dersom roting av leker og klær kvalifiserte så:-))
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #6 Skrevet 14. mars 2014 Hadde ikke latt barnet mitt delta med en sang om selvmord. Det er bare morbid. Anonymous poster hash: bfd6b...bbd
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #7 Skrevet 14. mars 2014 Hadde ikke latt barnet mitt delta med en sang om selvmord. Det er bare morbid. Anonymous poster hash: bfd6b...bbd HI, det er akkurat der jeg er selv. Øvd inn mye musikk som skal fremføres, så da jeg hørte sangen slo jeg nesten av TV'en, til mye humor for hele familien. Kunne ikke denne jenta ha sunget en fin barne sang? Kjip nå? Anonymous poster hash: 10a49...02c
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #8 Skrevet 14. mars 2014 Vi har denne diskusjonen med jevne mellomrom hjemme. Min sønn på snart 12 år vil gjerne være på Norske Talenter, men så langt har jeg sagt nei. Han er flink til å synge og det kan absolutt hende han kunne gått videre, men jeg syns foreløpig han er for ung og har oppfordret ham til å bli med på teater istedet. så nå står han jo på scenen, men bare med litt mindre publikum.... Syns dere jeg er kjip?? Syns det er vanskelig å si når han er gammel nok jeg... Anonymous poster hash: 3611f...7f4
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #9 Skrevet 14. mars 2014 Vi har denne diskusjonen med jevne mellomrom hjemme. Min sønn på snart 12 år vil gjerne være på Norske Talenter, men så langt har jeg sagt nei. Han er flink til å synge og det kan absolutt hende han kunne gått videre, men jeg syns foreløpig han er for ung og har oppfordret ham til å bli med på teater istedet. så nå står han jo på scenen, men bare med litt mindre publikum.... Syns dere jeg er kjip?? Syns det er vanskelig å si når han er gammel nok jeg... Anonymous poster hash: 3611f...7f4 Nei jeg synes ikke du er kjip. Anonymous poster hash: 10a49...02c
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #10 Skrevet 14. mars 2014 Jeg har en gutt på 9 som har hatt lyst å være med på Norske Talenter. Han er ganske flink å synge, men han får uansett ikke lov. Tror nok det hadde blitt en stor opplevelse for han uansett om han ikke kom videre, for han elsker å opptre. Så bare det å få synge for et publikum og dommerene hadde sikkert blitt nok til at han hadde vært fornøyd. Men jeg synest ikke en skal være med der uten at en er veldig flink. Prøvde å si til han at for at han skulle være med der så måtte han være veldig veldig flink til noe. Gjerne flinkere enn voksne også. Så han holder seg til teater han også som gutten til #8 over her:-) Anonymous poster hash: a960d...ee2
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #11 Skrevet 14. mars 2014 Ja, datteren min på 17 kunne vært med og sunget. Men det er bare fordi hun er veldig talentfull. Anonymous poster hash: cd7df...333
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #12 Skrevet 14. mars 2014 Min gutt kunne vært med om det dreide seg om Minecraft spill Helt seriøst, nei. Han kunne ikke det. Hadde han fått dårlig tilbakemelding eller blitt krysset ut hadde det knekket den lille selvtilliten han har. Anonymous poster hash: f3731...282
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #13 Skrevet 14. mars 2014 Min gutt kunne vært med om det dreide seg om Minecraft spill Helt seriøst, nei. Han kunne ikke det. Hadde han fått dårlig tilbakemelding eller blitt krysset ut hadde det knekket den lille selvtilliten han har. Anonymous poster hash: f3731...282 Hehe, samme her. Synes det er tøffe tilbakemeldinger barn får. Litt bipolar light program : ) Anonymous poster hash: 10a49...02c
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #14 Skrevet 14. mars 2014 Er nesten aldri noen flinke barn med i slike programmer. Fatter ikke hva foreldrene tenker på! Kjedelig å høre på, og synd på dem når de ryker ut. Skikkelig dårlig nivå på norske talentprogram. Synes ikke hun angelina var spesielt flink heller. Anonymous poster hash: ef176...89f
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #15 Skrevet 14. mars 2014 Barna er veldig flinke til å klappe å lage lyd, så blant publikum hadde dem hørt hjemme:) Forøvrig syns jeg ikke barn har være med på slikt. Skulle ønske det var skikkelig aldersgrenser på sånne ting! Anonymous poster hash: 833ad...8a7
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #16 Skrevet 14. mars 2014 Min eldste kunne, hun er talentfull og jeg er veldig sikker på at hun hadde kommet videre. Hadde uansett aldri vært aktuelt. Den mellomste kunne ikke ha vært med og minste er baby, så det får tiden vise. Det eneste jeg vet er at det ikke skjer så lenge de er under 18. Anonymous poster hash: 5a264...872
❤lille stjerne❤ Skrevet 14. mars 2014 #17 Skrevet 14. mars 2014 Nå utmerker ikke min seg spesielt i noe som kan fremføres, så det er ikke så aktuelt. Hadde hun hatt et talent OG selv vært interessert i delta kunne jeg kanskje vurdert det, selvom jeg kjenner at jeg er litt skeptisk og stiller spm ved hvor bra det er for barna.
sug lut Skrevet 14. mars 2014 #18 Skrevet 14. mars 2014 Talentmessig? Ja, definitivt. Kunne kommet langt også. Men det er et møkkakonsept og ikke noe å satse på, og slett ikke veien å gå.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #19 Skrevet 14. mars 2014 Nei, men skjønnehetskonkurranse derimot... Der ville hun kommet langt. Syns det skulle vært det i Norge som det er i USA. Anonymous poster hash: 8e343...a18
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #21 Skrevet 14. mars 2014 Ja, det kunne hun helt klart, som danser. I fjor var en hun har danset en del forestillinger med, med. Han kom ganske langt, men han trente masse ekstra med danselæreren, så er hardt arbeid som ligger bak. I år er dansetreneren hennes med, og en annen hun danser med. Begge har gått videre i første runde. Og for noen år siden var det en ung gutt som vant med dans. Han sa han hadde trent i bare 1 år, og ingen danselærer eller skole. Sannheten var at han hadde gått på dansing i flere år, og hadde sin egen dansetrener under hele konkurransen. Hadde folk vært klar over det, så hadde han aldri vunnet. For så flink var han ikke. Anonymous poster hash: 661c4...f57
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #22 Skrevet 14. mars 2014 Ja, det kunne hun helt klart, som danser. I fjor var en hun har danset en del forestillinger med, med. Han kom ganske langt, men han trente masse ekstra med danselæreren, så er hardt arbeid som ligger bak. I år er dansetreneren hennes med, og en annen hun danser med. Begge har gått videre i første runde. Og for noen år siden var det en ung gutt som vant med dans. Han sa han hadde trent i bare 1 år, og ingen danselærer eller skole. Sannheten var at han hadde gått på dansing i flere år, og hadde sin egen dansetrener under hele konkurransen. Hadde folk vært klar over det, så hadde han aldri vunnet. For så flink var han ikke. Anonymous poster hash: 661c4...f57 Dette er jo litt korrupt av TV2. Har venner der, hahahah, nå skal eg pese de med info om showet deres. Familie film her til taco i kveld. Anonymous poster hash: 10a49...02c
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #23 Skrevet 14. mars 2014 Synes det burde vært aldersgrense på slike ting, for om en sammenligner disse "søte små barna" som deltar kommer de oftest videre fordi de er flinke for alderen, men gjerne ikke flinkere enn de voksne deltakerne som har drevet på i mange år. Da er det jo ikke talentet som teller, men tydeligvis alderen. Spyr når slike søte små barn står og suller på scenen og så gråter publikum fordi de blir så rørt. Om disse barna hadde stått bak et teppe slik at ingen ser hvor gamle de er lurer jeg på om de hadde gått videre... Anonymous poster hash: 12613...362
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #24 Skrevet 14. mars 2014 Ja - hvis det er et talent å hyle Anonymous poster hash: 90d8d...779
Sokkedyret Skrevet 14. mars 2014 #25 Skrevet 14. mars 2014 Synes dommerne er for brutale når de Xer ut små barn. Synes det blir for drøyt når barna er små. Greit at de ikke går videre, men å X de ut før de er ferdig å opptre blir for drøyt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå