Skylander Skrevet 14. mars 2014 #27 Skrevet 14. mars 2014 Jeg brukte Lone Star, Purina og Køber til hundene mine. Har jeg vært deg ville jeg ha forhørt meg med oppdretter om hvilket for de anbefaler til den rasen, og ikke bytt for sånn umiddelbart. Forbytte må skje litt gradvis ved å blande med det gamle foret Hvis hunden din tåler det foret den spiser idag og det ellers er et bra for, så hvorfor bytte?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #28 Skrevet 14. mars 2014 Vi bruker bare vom og hundemat på vår, kroppen fortærer alt og derfor bæsjer hun utrolig lite. Hun er blitt nesten røytefri etter vi begynte på det og neglene er blitt så sterke og fine. Pelsen skinner. Er utrolig fornøyd med det. Har prøvd en del andre tørrfor (bland annet labb, RC-rottweiler og Orijen). Med labb måtte huset støvsuges to ganger daglig, og med de andre bæsjet hun noen utrolig store og mange kladaiser til dagen. Bare luft og mais i de fleste tørrfor ... Anonymous poster hash: 4ef0a...c1a
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #29 Skrevet 14. mars 2014 Han får Hills og litt middagsrester, er en stor og frisk kar Anonymous poster hash: d62f0...f58
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #30 Skrevet 14. mars 2014 Bruker Eukanuba valpefor for hans størrelse. Han er 6 år. Vi gikk litt over på voksenfor en periode, men det funket ikke for ham. Det ble mye avføring, mye fjerting, og myyye røyting. Valpeforet er derimot supert. Har prøvd alt man kan komme over på dyrebutikkene i omegn, pluss vom og hundemat, men ingenting funker så bra på vår hund som Eukanuba valpefor. Jeg hadde trodd vom og hundemat ville være ideelt for denne polarbjørnen vår, men han var konstant sulten, fikk løs mage, røyta litt mer, og neglene ble litt sprø. Anonymous poster hash: 037a1...450
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå