Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Jeg har en svært badeglad halvannetåring som turner rundt i badekaret og storkoser seg. Jeg sitter på wc like ved siden av badekaret og kan nå henne på et brøkdel av et sekund. Likevel hender det at hun triller rundt og får hodet under vann. De fleste gangene ler hun og syns det er gøy, men noen ganger støkker hun og gråter litt. Det er aldri snakk om å være mer enn max et sekund under vann før jeg tar tak i henne. Er dette også farlig og bør barnet overvåkes i etterkant? Hun bader alltid på kvelden og legger seg innen en halvtime etter at badet er ferdig. Hvor går grensen for vanlig vannlek og en farlig situasjon? Jeg går aldri ut av badet mens hun bader og snur helst ikke ryggen til heller, bare så det er sagt. Anonymous poster hash: fcfc5...cf5
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Alle mine fire barn har opplevd slike ting, at de plutselig får hodet under vann og svelger litt vann/hoster litt. Har aldri ansett dette som farlig jeg ihvertfall. Barn leker i vann under tilsyn og så sklir de, eller noe annet så de får hodet under vann et ørlite øyeblikk, alle barn må da oppleve det en og annen gang i oppveksten? Anonymous poster hash: a97eb...3b1
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Tror det går bra Du passer jo på. Anonymous poster hash: d646b...a1c
Musemora Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Det er ikke farlig. Mine var og flere ganger under vann fordi de turnet rundt i badekaret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå