Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Virker som om vesla suger fortere enn hun greier å svelge noe son resulterer i at halvparten av melka havner på utsiden. Har prøvd å bytte flasker og det hjelper ikke. Tips? Anonymous poster hash: 44449...05a
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Amming er sølefritt. Anonymous poster hash: be985...655
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Amming er sølefritt. Anonymous poster hash: be985...655 det var jo ikke det hi spurte om. Kanskje går hi på medisiner som gjør at hun ikke kan amme? Kanskje det er en mann som spør? Hi, er det ikke for mange hull i smokken? Da kommer det ofte for fort. Hvor gammel er babyen? Anonymous poster hash: 26864...a0b
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Min baby sølte mye med avent, mindre med mam Men, sølingen sluttet rundt 6 mnds alder, frem til det sølte han ganske mye. Er vel bare sånn det er? Anonymous poster hash: 423e5...747
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 Se på smokkene. Amming er ukke sølefritt nødvendigvis. Jeg lak på andre puppen, av og til kom det mer enn ungen greide å svelge. Anonymous poster hash: 34b78...aef
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #6 Skrevet 14. mars 2014 Babyen er 1 mnd. Bruker mam flasker med smokkene med 1 hull. Tar på smekke og surrer en gulpeklut rundt henne og da blir bodyen fortsatt våt.. Hi Anonymous poster hash: 44449...05a
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 14. mars 2014 #7 Skrevet 14. mars 2014 Selv om smokken har bare ett hull, finnes de i forskjellig størrelse. Den som følger med flaska du kjøper på butikken er ikke den minste, det skal finnes en med enda mindre hull.
Marsipan Skrevet 14. mars 2014 #8 Skrevet 14. mars 2014 Mam-smokkene kommer i størrelse 1,2,3 og x. Smokkene er merket på kanten. Jeg måtte gi flaske til min sønn og hadde samme problemet som HI. Fant ut at smokkene som fulgte med flaske kjøpt i dagligvarebutikk var størrelse 2, men de Mam-flaskene som du kan skru bunnen av (anti kollik tror jeg det var) hadde smokkene i størrelse 1. Vi startet på størrelse 1 og økte til 2 når vi merket at han ble utålmodig under spising, samme fra størrelse 2 til 3. Smokkene det står x på var kjempefine til tynn velling. Synes dagligvare/barnebutikker her jeg bor har ræva utvalg av smokker, så jeg har allerede hamstret smokker i Sverige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå