Gå til innhold

Hvordan mate med flaske uten masse søl?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som om vesla suger fortere enn hun greier å svelge noe son resulterer i at halvparten av melka havner på utsiden.

Har prøvd å bytte flasker og det hjelper ikke.

Tips?

Anonymous poster hash: 44449...05a

Fortsetter under...

Skrevet

Amming er sølefritt.

Anonymous poster hash: be985...655

Skrevet

Amming er sølefritt.

Anonymous poster hash: be985...655

det var jo ikke det hi spurte om. Kanskje går hi på medisiner som gjør at hun ikke kan amme? Kanskje det er en mann som spør?

Hi, er det ikke for mange hull i smokken? Da kommer det ofte for fort.

Hvor gammel er babyen?

Anonymous poster hash: 26864...a0b

Skrevet

Min baby sølte mye med avent, mindre med mam :) Men, sølingen sluttet rundt 6 mnds alder, frem til det sølte han ganske mye. Er vel bare sånn det er? :)

Anonymous poster hash: 423e5...747
Skrevet

Se på smokkene.

Amming er ukke sølefritt nødvendigvis. Jeg lak på andre puppen, av og til kom det mer enn ungen greide å svelge.

Anonymous poster hash: 34b78...aef

Skrevet

Babyen er 1 mnd. Bruker mam flasker med smokkene med 1 hull.

Tar på smekke og surrer en gulpeklut rundt henne og da blir bodyen fortsatt våt..

Hi

Anonymous poster hash: 44449...05a

Annonse

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Selv om smokken har bare ett hull, finnes de i forskjellig størrelse. Den som følger med flaska du kjøper på butikken er ikke den minste, det skal finnes en med enda mindre hull.

Skrevet

Mam-smokkene kommer i størrelse 1,2,3 og x. Smokkene er merket på kanten.

Jeg måtte gi flaske til min sønn og hadde samme problemet som HI. Fant ut at smokkene som fulgte med flaske kjøpt i dagligvarebutikk var størrelse 2, men de Mam-flaskene som du kan skru bunnen av (anti kollik tror jeg det var) hadde smokkene i størrelse 1.

Vi startet på størrelse 1 og økte til 2 når vi merket at han ble utålmodig under spising, samme fra størrelse 2 til 3. Smokkene det står x på var kjempefine til tynn velling.

Synes dagligvare/barnebutikker her jeg bor har ræva utvalg av smokker, så jeg har allerede hamstret smokker i Sverige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...