Gå til innhold

Hva er egentlig greia med Michael Kors vesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koster mye,også er de jo ganske like H&M sine vesker som er langt billigere.

Anonymous poster hash: a33ad...6cc

Skrevet

Er ikke MK sin feil at HM kopierer dem:)

De har god kvalitet og fint design. De er heller ikke dyre for å være merkevesker:)

Anonymous poster hash: 7b06e...82f

Skrevet

Har du noensinne hatt en MK veske? Nei, tenkte meg nok det. Da ville du nok merket forskjell på kvaliteten i forskjell til HM veskene. Plastveske versus skinn? Hallo???

Blir som å spørre hvorfor man kjøper Ray Bans istedet for bensinstasjonsolbriller...

Anonymous poster hash: 9ba15...d7f
Skrevet

De er veldig fine- enkelt og greit. Men man burde kanskje kjenne til ordentlig kvalitet og design for å se det?

Anonymous poster hash: 0224b...096
Skrevet

MK er god kvalitet til en billig penge, de er utrolig slitesterke og kjempefine. HM er rene dritten..

Anonymous poster hash: e8701...103

Skrevet

MK er harry og kan ikke defineres som designerveske. Er en grunn til at de er 15 000 kroner billigere enn Balenciaga, Celine og Chloe.

Anonymous poster hash: f4728...ba9
Skrevet

Har du noensinne hatt en MK veske? Nei, tenkte meg nok det. Da ville du nok merket forskjell på kvaliteten i forskjell til HM veskene. Plastveske versus skinn? Hallo???

Blir som å spørre hvorfor man kjøper Ray Bans istedet for bensinstasjonsolbriller...

Anonymous poster hash: 9ba15...d7f

Men bensinstasjonsolbriller har man hvertfall råd til å legge igjen på taket når man fyller diesel...

Anonymous poster hash: ccade...ca8

Skrevet

Jeg synes de er fine, jeg, men her vi bor er de dessverre en del av "skoleuniformen" til tenåringsjentene.

En veske fra MK vil nok ikke stå på ønskelisten min med det første :(

Skrevet

Finare enn stellebagen som er mi veske for tida, og handlenettet frå rosa sløyfe-aksjonen eg brukte då eg var ute utan baby ei kort stund for ein gongs skuld.

Skrevet

MK veskene har fint design, men er ikke kult å gå rundt med en sånn lenger. Ser en MK hos annenhver dame på gata jo... Oppbrukt!

Anonymous poster hash: cba2c...656
Skrevet

Bææææ...

Bæ. Bæ bæ bæ?

Bææææ!

There you have it.

Anonymous poster hash: a8df2...a18

Skrevet

Bææææ...

Bæ. Bæ bæ bæ?

Bææææ!

There you have it.

Anonymous poster hash: a8df2...a18

Skulle til å si det samme, men på en annen måte ;)  Det er populært, man føler seg bedre med å ha noe som er in og godkjent av andre. I tillegg er det ofte en grunn for at ting blir inn, men jeg kan ikke uttale meg om MK veskene for jeg har aldri sett eller tatt på en. Her i bygda er de sorte handlenettene fra coop de mest populære. Til større ting, f,eks for å transportere barnehageklær eller pickinikkutstyret brukes noe plastposesekker fra ikea eller europris

Skrevet

Jeg er forresten litt mer ekslusiv enn resten for jeg har en ebayveske til småting som bleier o.l. og en eller flere pumabagger til større ting.

Skrevet

Jeg elsker min nye MKHamilton veske som jeg fikk i gave av min mann. Og det beste,er at den ikke er kommet til Norge enda,hihi :-)

Anonymous poster hash: 0a017...cc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...