FirstAidKit Skrevet 13. mars 2014 #1 Del Skrevet 13. mars 2014 Hvilken farge hadde dere på renselsen sånn ca 5 uker etter fødsel? Og hadde dere fremdeles blodkoagler og av og til friskt blod? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilith Skrevet 13. mars 2014 #2 Del Skrevet 13. mars 2014 Mener huske det var ganske lyserødt og innimellom brunlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest usababy Skrevet 13. mars 2014 #3 Del Skrevet 13. mars 2014 Ja, jeg hadde det. Blodslim-klumper innimellom, og ellers stadig rødbrunt og litt friskt blod. Nå er det 8 uker siden, og endelig er det bare brunlig. Er så lei av truseinnlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 13. mars 2014 #4 Del Skrevet 13. mars 2014 Ved 5 uker var det veldig tynnflytende og bittelitt blod... Noen ganger brunlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FirstAidKit Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 13. mars 2014 Hmmm. Ok. Mitt er så rart. Stort sett er det oransje (!!!), men spesielt på morgenen når jeg tisser (sorry...) så kommer det ofte litt friskt blod og koagler som detter i do. Jeg bruker ikke bind lenger, kun truseinnlegg. Og det kommer stort sett bare gørr når jeg tørker meg etter å ha vært på do. Men det stinker!!! Skikkelig ille, altså. Googlet litt rundt, og fikk inntrykk av at det liksom skal være brunt nå, og derfor ringte jeg barsel igår for å høre om det var vanlig slik jeg hadde det. Jordmoeren sa at det ikke var vanlig etter 4,5 uke, og at jeg burde skaffe meg en litt tidligere 6-ukerskontroll hos legen. Så har fått meg time da (riktignok om en uke, og det er kun én dag før det har gått 6 uker siden fødsel), og det blir spennende å se hva legen sier. Tror ikke det er noe galt (da hadde jeg vel hatt feber og dårlig allmenntilstand), men blir jo litt nysgjerrig på hvorfor det er friskt blod fremdeles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå