Gå til innhold

IKM uke 16

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei du må ikke gi opp Madam-mim før tanta kommer nei . Jeg satser på to blå på søndag, men kjenner fortsatt ingen symptomer, unntatt at jeg er følsom, men det kan være prøvingen i seg selv som gjør det..  

Sist svangerskap kjente jeg det i puppene noen få sager før ikm. og bare skjønte at jeg var gravid.. så venter lissom litt på den følelse... Men håper på tå blå uansett :) 

uff lovte jo å ikke teste før søndag.. men idag morrest brukte jeg den ene testen jeg hadde i skapet... Den ble svaaaaak positiv, så vidt man kan se det.. hehe. Tørr ikke håpe helt enda, siden jeg kun er 3+3 OM jeg er gravid, men spennende alikevell.. hehe så får jeg bare se på søndagen om tanta kommer eller ikke, håper hun har reist til blokksberg med de andre kjerringene i påsken! :D 

God påske alle her inne :)

Så gøy! Håper at det går veien for deg

Jeg tror jeg har ikm i dag, er virkelig ikke sikker på el, men ut i fra elsmerter og elslim så tok jeg utgangspunkt i torsdag for to uker siden. Har ikke testet siden søndag, har heller ikke noen tester liggende. I går hadde jeg mye murringer i mage og korsrygg. Men helt stille igjen i dag. Ellers ikke noen symptomer. Får vente å se om tanta kommer i dag eller i morgen, hvis ikke blir det test på lørdag

God påske!

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...