Gå til innhold

Coop obs, faktisk ... og barneklær??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i dag (for første gang i

mitt liv :P ) innom en Coop Obs-butikk ... og en ny verden åpenbarte seg for meg!

Jeg trodde dette var en matbutikk, men de hadde jo MASSE annet rart der også :)

De hadde blant annet barnehagedresser, regntøy og barneklær. Er det OK å kjøpe f.eks. regntøy til barn det eller vil det indikere at man er uegnet som mor og en generelt dårlig menneske?

Skrevet

Hehe helt ok . Har kjøpt både regntøy, gummistøvler , sko og ull der i flere år .

Anonymous poster hash: 041ea...fcb

Skrevet

De selger jo feks Helly Hansen der, så jeg vil påstå at det er helt ok å kjøpe klær der ;)

Jeg kjøper feks det meste av ulltøy der (Janus, Pierre Robert) for de har ofte tilbud :)

Skrevet

Navigare (merket) er vi veldig fornøyd med, samme med dockboots.

Uegnet som mor er man vel uansett hvis man ikke har bare JP, Gant osv.... ;)

Skrevet

Både vinterskona å vinterdressene til coop har kommet ut som best i test å mye bedre enn reima å ikke minst rimeligere :)

Anonymous poster hash: 00177...7bf

Skrevet

Kjøper ein del til ungane på obs.

Skrevet

Siste barneplagget jeg kjøpte på Obs! var en allværsbukse fra Helly Hansen, og de selges vel ganske mange andre steder enn Obs også ;)

De har faktisk ganske ofte merkevarer på kampanje der, Kari Traa, Ullklær fra Pierre, HH, Sorell vintersko osv osv. Får utbytte på alt man kjøper også :)

Eneste jeg har vært direkte misfornøyd med derfra er vinterskoene fra deres eget merke Friends, de fikk jo mye skryt selv om de er billige så jeg kjøpte et par for å ha som par nr to. De var riktignok vanntette, men ungen var jo klissblaut av fotsvette nedi skoen, maken til klamme sko har vi aldri hatt. Samtidig som slitestyrken var elendig, etter kort tids bruk så det ut som skolen var brukt av 4 unger, helt utslitt.

Anonymous poster hash: 9f552...c91
Skrevet

Takk for svar, damer :)

Nurkets mamma har fått ny favorittbutikk og føler seg herlig folkelig!

Skrevet

Hehe helt ok . Har kjøpt både regntøy, gummistøvler , sko og ull der i flere år .

Anonymous poster hash: 041ea...fcb

Jeg også!:-) Når jeg ikke kjøper brukt da;-)
Skrevet

Coop obs har bla sine egne merkeklær som friends, skoene er skiklig dårlige men klærne i den serien er faktisk ganske gode. Vinterdressen har bla vært best i test flere ganger. Regnklærne har jeg ikke testet men jeg har kjøpt både flecce, joggedresser, votter, luer osv i dette merket og syns at dette er gode klær.

Men de har jo masse andre merker også som HH, Bergans, Skogstad, color kids, Navigere,addidas, puma osv ...Har kjøpt massevis av både jakker, utedresser, luer, votter flecce osv i disse merkene også. De har jo også mereksko som Timberland, viking, puma, addidas å sikkert andre merker også som jeg ikke kommer på i farta. Dessuten kjøper jeg både sokker, ull (leketøy merket er både billig og bra) undertøy og strømpebukser. HAr aldri tenkt over at dette muligens gjør meg til en dårlig mor eller menneske altså ;)

Skrevet

Har handlet masse til mini der :) Hovedsakelig ull og undertøy! Men syns de har mye fint. :) Også har de ofte gode tilbud :)

Anonymous poster hash: b1ea9...02b
Gjest cd0da
Skrevet

Vi har kjøpt både gummistøvler og sherrox der og hun har aldri vært våt eller kald på bena. Kjøpt litt ulltøy der også (de 3 plaggene jeg har kjøpt gjennom livet hennes for hun får alt hjemmestrikket). Kjøpt votter og luer. Og ene barnehagedressen hennes. Er veldig fornøyd med det jeg har kjøpt der og så lenge barnet mitt er tørt og varmt og har det komfortabelt i de klærne bryr jeg meg nøtta om hva andre mødre mener om kjøpet :)

Skrevet

Om de fintfolk drit like mykje som "allmuen" (og har like sensitiv rumpe) er der verdt å få med seg at obs har sekkesalg på Lambi toalettpapir kvar 2-3 mnd eller så :)

Skrevet

Jeg visste ikke at det skulle være stigmatiserende å handle på Obs!

Jeg handler stadig vekk ting som f.eks. ull fra Janus der.  Har stort sett vært fornøyd med det jeg har kjøpt av yttertøy også.  Bor i Bergen, så vi er storforbrukere av regntøy, har kjøpt HH, navigare osv på obs. 

Mener selv jeg er egnet mor - selv om motepolitiet kanskje hadde arrestert meg!

Anonymous poster hash: 4681b...661
Skrevet

De tar også inn noe Reima varer på kampanjer. vi handler ofte der. Godt fornøyd med Navigare regnklærne men for guds skyld ikke vask de med for høy temperatur (skrukketroll regntøy)

Og nå sist fant vi fine vårsko fra Viking. :)

Skrevet

Om de fintfolk drit like mykje som "allmuen" (og har like sensitiv rumpe) er der verdt å få med seg at obs har sekkesalg på Lambi toalettpapir kvar 2-3 mnd eller så :)

Dette er notert! Jeg har helt angst for å gå tom for toalettpapir og HAMSTRER dette når anledningen byr seg :P
Skrevet

De har salg på Janus ull innimellom, veldig kjekt å få god kvalitet til 40-50% :)

Skrevet

Gå inn på nettsiden og meld deg på nyhetsbrevet deres (kommer på mail en gang i uken), de har veldig mange gode tilbud.

Anonymous poster hash: 9f552...c91
Skrevet

Coop obs selger jo masse merkeklær. Og coop sine Friendsdresser (som er produsert av Stormberg) kom ut som best i test for et par år siden. Coop obs er genialt!

Anonymous poster hash: 3a2d4...237

Skrevet

Fint skal det være, om halve ræva henger ut! Dette brukte min far å si om fisefine folk som følte seg bedre enn alle andre. Må nå være måte på hvor snobbete man skal være. De beste foreldrene er de  fornuftige foreldrene. Hvor er fornuften i å se ned på andre hvis ungene er kledt i klær fra obs? Det viktigste er at de er varme, tørre og rene! Ja til billige, fornuftige og fine klær!

Ha en fin dag ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...