Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag bestemte vi oss for å flytte etter mye snakk fram og tilbake i lang tid, for her er det ingenting for oss, som i jobb... Vi har funnet oss ett hus i meråker (trønderlag). Men så kommer mitt store spørsmål må vi bli henvist på nytt fra ny lege eller sender sykehuset våres her timen/hendviselse opp der? Noen som har gjort dette før? Vi flytter i Juni og startingen starter i september... Er litt nervøs for å ringe opp også :Phehe

Klemmer

Fortsetter under...

Gjest Løvemusene

Du har fritt sykehusvalg, men du mister nok plassen i køen din vil jeg tro. Men er lenge til september og du kan umulig få lengre ventetid enn det! Du må selv skaffe kopi av henvisning og alle prøver som er tatt og sende dette til det andre sykehuset du vurderer. Men sjekk at de tilbyr prøverør først, ikke mange sykehus i Norge som faktisk har det...

Uansett, lykke til, bra dere har satt i gang prosessen :)

Da vil du tilhøre St.Olavs da :) Det er der vi holder til, er kjempe fornøyd med dem der :) Vet ikke hvordan det er med henvisningene osv, men Løvemusen er mamma har sikkert rett :) Tror ikke det er like lang ventetid som helt til september, men vet jo ikke. Satser på at dere kommer inn fort og greit :) Kjempe spennende :)

Masse lykke til :)

Takk for svar nå sitter jeg i konflikt med mannen han vil vente til ungene hans er større, jeg forstår han men d er såå typisk min flaks at når jeg ser frem til noe og gleder meg veldig så får jeg motgang jeg klarer ikke snakke med han om d for tårene presser på... så jeg veit ikke hva jeg skal si eller gjøre...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...