Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så kjipt, josette! Men du hadde ikke drukket mye da? Lav konsentrasjon av hcg. Håper du får en positiv test i morgen tidlig!

Jeg har litt vondt i ryggen og har nå hetta. Symptom på ma sist.

Krysser fingrene for at det bare er graviditetsmurringer du kjenner.

Kan nok ikke skylde på væskeinntaket. Prøver på nytt :)

Kjedelig med tr Drømmer om nr 3, men så bra at syklusen har normalisert seg.

Har det blitt noen flere med positive tester på morgenkvisten?

Fortsetter under...

Annonse

Jeg ble også veldig skuffet og lei meg i går da jeg fikk negativ test.. Nå har ikke tanta kommet hit enda, så mulig håpet fortsatt er der.. Men.. Har mine tvil om at det har klaffet. Hvis tanta først skal komme denne måneden kan den likegjerne komme nå, så jeg slipper å tvile mer :) I såfall sees vi på IKM uke 18 Tirilill :)

Jeg ble også veldig skuffet og lei meg i går da jeg fikk negativ test.. Nå har ikke tanta kommet hit enda, så mulig håpet fortsatt er der.. Men.. Har mine tvil om at det har klaffet. Hvis tanta først skal komme denne måneden kan den likegjerne komme nå, så jeg slipper å tvile mer :) I såfall sees vi på IKM uke 18 Tirilill :)

Satser på at det klaffer for deg nå! Hvis ikke er du hjertelig velkommen til ikm 18 :)

Annonse

Heldigvis ikke vinduer i rygg. Bare litt strekning og stikkontakt i bekkenet. Etter jeg mistet i januar så er jeg veldig på tuppa, men nå får jeg bare prøve å puste med magen ellers blir dette veldig slitsomme mnd...

Heier på dere andre så lenge! Klem

Testet nå.. Fortsatt negativ.. Så da får jeg vel innse at det ikke ble denne måneden heller :( Så nå kan bare tanta komme (hvis hun har tenkt seg det likevel altså) Jeg skal ut med endel venner i kveld. Tør jo ikke drikke hvis mensen ikke har dukket opp (selv om jeg mest sannsynlig ikke er gravid nå)

Ønsker dere andre her inne hell og lykke :)

Hva slags prevensjon gikk du på? Jeg hadde p-stav og opplevde mye "tull" etter at jeg hadde tatt den ut. Har hørt at det er de samme med p-sprøtye også. Kom over en artikkel i går som sier at hvis man har brukt p-sprøte (sansynligvis p-stav også) kan det ta mellom 8 til 15 mnd før man blir gravid...Kjedelig for min del :( Håper det er letter for deg. Lykke til!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...