Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei lulusen!

Det kom på andre forsøk. Men merker at jeg er veldig avmålt. Kan liksom ikke tro helt på det... Krysser fingre for at det går bra. Hvordan går det med deg? 💝

Det tror jeg på! Må være rart å bli gravid etter å ha mistet, men tror dette er gangen det går bra! :) :) Skal krysse fingrene for deg!

Her er alt bra, her er planen å starte prøvingen igjen denne måneden, da har jeg hatt to sykluser siden jeg mistet. Føler meg så klar for å bli gravid igjen, og håper spiren sitter raskt! :) masse lykke til med svangerskapet!

Så bra, lulusen!

Nå er det vår og nye muligheter. Heier på deg!! 😄 håper den lille flytter inn snart! Og at den blir værende hele svangerskapet. ❤️

Jeg har vært heldig og blitt gravid raskt (sønn første pp, datter andre pp, ma/sa andre forsøk og nå andre forsøk). Men det gir jo ingen garantier for at det skal gå raskt for hver enkelt gang. Jeg tror at jeg har vært flink til å ikke stresse så mye og tenke at det kan ta lengre tid og det ser ut til å ha hjulpet meg i alle fall. Nå er jeg bare så ekstremt stresset for at det skal gå bra. Tenker at jeg vil miste med en gang om det først skal gå galt. Ikke vente til uke 11.... Men det er jo ikke spesielt positivt tenkt, så prøver å dra meg tilbake til normalt hode.

Annonse

Så bra, lulusen!

Nå er det vår og nye muligheter. Heier på deg!! 😄 håper den lille flytter inn snart! Og at den blir værende hele svangerskapet. ❤️

Jeg har vært heldig og blitt gravid raskt (sønn første pp, datter andre pp, ma/sa andre forsøk og nå andre forsøk). Men det gir jo ingen garantier for at det skal gå raskt for hver enkelt gang. Jeg tror at jeg har vært flink til å ikke stresse så mye og tenke at det kan ta lengre tid og det ser ut til å ha hjulpet meg i alle fall. Nå er jeg bare så ekstremt stresset for at det skal gå bra. Tenker at jeg vil miste med en gang om det først skal gå galt. Ikke vente til uke 11.... Men det er jo ikke spesielt positivt tenkt, så prøver å dra meg tilbake til normalt hode.

Da har du vært heldig som blir raskt gravid, det er en god trøst når man har mistet! Ble gravid på første "forsøk" med sønnen jeg og, da jeg mistet satt den på 3 pp. Spent på om det går raskt nå. Skal ta det med ro, ta påskeferie og ikke stresse med det så håper jeg det vil hjelpe på ;) Skjønner godt tankene dine og redselen for å miste. Jeg er redd allerede før jeg har blitt gravid, hehe! Men må prøve å holde seg positiv! Det vil jo som regel gå bra! :)

Takk tirilill! Jeg krysser fingre for deg. Det er ikke alltid godt å si forskjellen tr og graviditet. Denne gangen ble jeg faktisk overrasket over at jeg var gravid. Hadde bestemt meg for at det uansett "passet bedre" med neste med siden det ble januarbarn i stedenfor desemberbarn. Så tenkte ikke på denne mnd, og synes ikke jeg hadde så særlig symptomer akkurat. Hadde vært i London en uke med jobb og drakk vin hver kveld (urk...!). Heldigvis ikke så mye, men likevel et glass eller to fem dager på rad. Uff! Ikke bra. Men poenget mitt var at det kan kjennes ganske likt ut av og til... Heia!

Så bra, lulusen!

Nå er det vår og nye muligheter. Heier på deg!! håper den lille flytter inn snart! Og at den blir værende hele svangerskapet. ❤

Da har du vært heldig som blir raskt gravid, det er en god trøst når man har mistet! Ble gravid på første "forsøk" med sønnen jeg og, da jeg mistet satt den på 3 pp. Spent på om det går raskt nå. Skal ta det med ro, ta påskeferie og ikke stresse med det så håper jeg det vil hjelpe på ;) Skjønner godt tankene dine og redselen for å miste. Jeg er redd allerede før jeg har blitt gravid, hehe! Men må prøve å holde seg positiv! Det vil jo som regel gå bra! :)

Satser på at du er like heldig!!! Og ja, bare forbered deg på en bekymret tid! Hadde vært hyggelig om vi kunne bekymret oss sammen! He he. Klem

Det hadde vært veldig hyggelig!! ;) har også tenkt å være veldig avslappet i forhold til prøvingen i påsken. Blir noen øl og sikkert litt vin de dagene vi prøver rundt el. Skal bort til svigers på påskeferie med masse barnevakt/ og sove lenge så skal utnytte det til det fulle! ;)

Takk tirilill! Jeg krysser fingre for deg. Det er ikke alltid godt å si forskjellen tr og graviditet. Denne gangen ble jeg faktisk overrasket over at jeg var gravid. Hadde bestemt meg for at det uansett "passet bedre" med neste med siden det ble januarbarn i stedenfor desemberbarn. Så tenkte ikke på denne mnd, og synes ikke jeg hadde så særlig symptomer akkurat. Hadde vært i London en uke med jobb og drakk vin hver kveld (urk...!). Heldigvis ikke så mye, men likevel et glass eller to fem dager på rad. Uff! Ikke bra. Men poenget mitt var at det kan kjennes ganske likt ut av og til... Heia!

Håper inderlig at du har rett:) ikke flere tegn til TR i kveld....har et ørlite håp om positiv test i morgen tidlig.

Her kom TR i går, så da blir det ny pp. Egentlig var det noe positivt ved denne pp-en, for første gang på over ett år har jeg hatt en normal syklus (30 dager). Den har ligget på over 40 som regel. Så får ta med meg de positive tankene jeg kan :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...