Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tanta kom idag. Så da går vi inn i den 10 pp,snakket med mannen og han mente vi måtte legge en ny strategiplan. Hehe. Men lillegutt fikk vi etter tre års prøving på en klatretur. Når vi bestemte oss for å gi oss.. Så denne mnd skal det planlegges tur og gode middager med noe godt i glasset;) Lykke till damer! Blir spennende å se om det blir desember babyer på dere :) <3 krysser fingrene!

Fortsetter under...

Så spennende å lese om dere andre :) Jeg var så uttålmodig at jeg testa i går (7 dager DPO). En veldig negativ test. Så selv om jeg vet at det var veldig tidlig å teste, så tror jeg ikke at det har klaffa denne måneden heller. Men får satse på at det bare var for tidlig ;)

Annonse

Jeg har hatt mensmurring i to dager uten å ha sett noe til TR. Det som er rart er at jeg pleier å ha mest av slike smerter rundt EL. Hadde EL forrige fredag, den dagen også med mensmurring. Mulig alt er litt forskrudd enda etter MA'n. Man blir jo tullete i hodet av dette babyopplegget...

Hei alle sammen.😊

Føler jeg er litt midt i mellom for vet ikke helt når ikm er pga uttak av spiral. Men i går kveld da jeg gikk på toalettet så jeg at det var noen dråper blod, friskt vel å merke, som hadde kommet i løpet av noen timer. Det er alt som har kommet.

Lurer på om det kan ha vært en festeblødning. Hadde det med vår første skatt også. Flere som har hatt? Når er en festeblødning? når testet dere positivt og når kan jeg teste? Er så utålmodig 😄

Æsj.. Jeg løftet noe tungt i sta.. Jobber med mennesker, og er avhengig av å bruke kroppen for å gjøre jobben min.. Nå verker det både oppover i ryggen, og nedover i bena.. Det er vel for tidlig til at det skal være "farlig" å løfte ;) Bare jeg som håper så veldig at spiren skal sitte, og blir helt paranoid :)

Annonse

Noen som har begynt å teste?? Jeg har ikm på fredag har kjøpt to tester i dag. Er vel litt tidlig å teste i morgen, men gjør det allikevel;) noen som har erfaring med tidlig testing? Jeg er heeelt gravidparanoid og føler allerede de første bekkensmertene. Samboern bare rister på hodet...hehe...

Hadde MA 11. februar nesten 12 uker. Har to barn fra før, to gutter, en på 7 og en på snart 6 år. Hadde MA før førstefødte også. Kjedelige greier, men har nok bare en slik kropp som ikke støter ut av seg selv. Blir litt mer oppfølging denne gangen med tidlig UL, hvis jeg blir gravid da;) Leste på nettet at kun 53% av gravide får utslag 4 dager før ikm, men tror jeg må teste uansett. Det har festa seg i hodet nå.

Geatulerer pale fire!

Er det noen som har noen symptomer?

Når jeg la meg på magen nå så føles det ut som jeg la meg på en bitteliten ballong, nederst i magen. Mannen mener mine pupper er større, føles sånn. men lurer på om disse tingene kun kommer av at jeg har tatt ut spiralen. Kan sånt skje når man får mensen? asso før mens da vel å merke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...