Gå til innhold

Tirelila, Kan du se noe om meg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm, jeg er veldig dårlig på å se graviditeter og barn egentlig. Men jeg må innrømme at det første jeg så hos deg var "nye beitemarker". Jeg opplever at det har mest med jobben å gjøre, egentlig. Opplever det litt som om du skifter arbeidsoppgaver, eller eventuelt sted, mens det er frodig og grønt på markedet.

Må forresten bare spørre om noe; jobber du med et sesongpreget arbeid og med jordbruksrelaterte varer?

Det er så himla grønt. Litt som Kiwi-uniform, litt felleskjøp, litt militærgrønt. Klarer ikke helt å tyde det. Og samboeren din, er han tilknyttet militæret? Jeg holdt nettopp på å kalle han for mannen din, så jeg har lyst ti å tolke det som at dere vil holde sammen. :)

Jeg jobber i dagligvare, ikke kiwi, 40% vikariat, men ønsker høyere stilling fast på samme sted, men mulig jeg må finne annen jobb, det vet jeg mer om etter sommeren

Samboeren  jobber ikke innen militæret, men med sveis. 

Er helt supert hvis vi klarer å holde sammen, tolker det slik at det da vil bli bedre mellom oss :-) 

Anonymous poster hash: 639c5...0fc

Mulig det er kombinasjonen av uniform og frukt- og grønt-disken som gjør det så grønt. :) Har du kun ansettelse til over sommeren? Denne frodigheten jeg opplever kan bety så mye merker jeg. Så jeg kommer tilbake til deg om jeg forstår bildene mine bedre. :)

Men kan jeg også spørre hva slags arbeidsklær samboeren din bruker? Har de litt uniformspreg?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...