Gå til innhold

Noen som har hatt mye mensmurringer tidlig i svangerskap uten at noe var gale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ca. 4+5 uker og har hatt mye mensmurringer i dag (ingen blødninger). Er det tegn på at noe er gale eller er det vanlig?

Anonymous poster hash: 89fe6...016
Skrevet

Helt vanlig!

Anonymous poster hash: da753...8b3

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Heeelt vanlig!

I første svangerskap gikk jeg bare og ventet på den forsinkede menstruasjonen som helt sikkert var rett rundt hjørnet, jeg hadde jo murringer hele tiden! :P Hadde hatt litt ustabil syklus og oppdaget ikke at jeg var gravid før jeg var 9 uker på vei... :huh:

Skrevet

Helt vanlig, jeg venta en uke før jeg tok en test fordi jeg kjente jo at mensen var på vei, mye murringer...

Anonymous poster hash: 41467...d4c
Skrevet

Helt vanlig :) Hatt det slik i alle mine 3 svangerskap, og de har gått helt fint :)

Gratulerer! :)

Skrevet

Henger meg på de andre som sier det er vanlig.

Jeg har hatt mensmurringer gjennom hele svangerskapene uten at noe galt skjedde.

Gratulerer med nurk i magen ❤️

Skrevet

Helt vanlig. Jeg hadde til og med alvorlig sterke menssmerter -skikkelige kramper som jeg våknet opp til om natten- noen dager i uke 5. Her kan det fortsatt komme murringer, men mye sjeldnere nå. Får fortsatt angst med en gang.. Er 15 uker nå.

Skrevet

Det er vel det noe av de første graviditetstegnene du kan få. Masse murringer i underlivet, akkurat som om mensen er like rundt hjørnet... men så kommer ikke mensen, fordi man er gravid. 

Anonymous poster hash: e6699...64c
Skrevet

Det er et godt tegn, livmoren vokser :)

Anonymous poster hash: 6eb32...76a

Skrevet

Enig i at mensmurringer er et godt tegn, jeg har hatt tre sa, de har startet med blødning og ikke smerter.

Skrevet

Hatt voldsomme murringer de siste ukene. Er 10 uker og fikk bekreftet i går at lille har det veldig fint i magen.

Legen sa at livmoren vokser veldig den første tiden så murring og også stikkende smerter er helt normalt.

Anonymous poster hash: 6296f...759

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...