Gå til innhold

Tips til vårsko?

velouria

Anbefalte innlegg

Som kan fungere både til det nærsagt daglige, barnehagebruk, utelek&gåing - altså solide, holdbare og gode sko for en 2,5-åring? Vanntette er vel et must.

Vh

V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her tenker jeg å gå for Viking Goretex til min jente.

Hadde Viking (uten Goretex) i fjor også og de holdt godt til henne da. Hadde to par av samme sort, måtte kjøpe de samme når hun vokste ut av de første for hun var veldig vanskelig å få til å gå med noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Forstod at kriteriene jeg satte er vel mye å be om, for det kreves en sko til alt, (nesten) akkurat som for oss voksne. Finner alltids ut av det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettes ikke dumme de der! Takker. Kom gjerne med flere innspill, sikkert mange som får inspirasjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har pleid å kjøpe 3 par, 2 viking joggesko uten goretex og 1 par med... de med goretex puster mye dårligere, så de blir betydelig klammere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine pleier å ha to par joggesko til vår-, sommer- og høstsesongen: et par halvhøye med goretex og et par lave uten membran. Jeg har vært veldig fornøyd med Viking, som både passer godt i fasongen til mine ungers føtter (brede med høy vrist) og har tålt en hel sesongs aktiv bruk. Coop Obs og XXL pleier ha ganske gode tilbud en uke eller to hver vår og høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere tar dere tid til å svare, dette er gull verdt! Med begrenset økonomi så må jeg sjekke alle alternativer før jeg går til innkjøp, det gjelder forsåvidt for alt utstyr som behøves. Det er derfor jeg la ut denne posten, for jeg har forstått at mange foreldre følger godt med og vet hva som er verdt å bruke penger på. 

Kanskje man skulle ha opprettet en tråd med gode råd for utstyr, der hvor man kan gjøre noen varp, eller tilogmed gi hverandre supergode tips, når man har en skral økonomi? Hva tenker dere, kunne det ha vært interessant for flere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...