Lottis81 Skrevet 12. mars 2014 #1 Del Skrevet 12. mars 2014 Lille på 20mnd er plutselig blitt umulig å legge. Stuptrøtt, men bruker 1 time på å sovne!!! Pappaen har reist på jobb-tur siden forrige onsdag og kommer tilbake på lørdag. Rutinene er derfor litt endret, bedteforeldre som henter i barnehagen osv. Kan det være det? Eller noe utviklingsspang? Det er så slitsomt nå.... Gleder meg til pappa kommer hjem:) Hva kan jeg gjøre? Tips eller råd, ja takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludviksmamma Skrevet 18. mars 2014 #2 Del Skrevet 18. mars 2014 min lille på 20 mndr gjør sånn av og til, uten at jeg har forklaring på det... rutinene er de samme, alt er likt, plutseig får han det for seg, at de neste 7 dager skal jeg ikke sove.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆☆☆ Skrevet 19. mars 2014 #3 Del Skrevet 19. mars 2014 Viss du blar bakover ser du utallige eksempel på ungar som har ei slik periode eing gong mellom 1.5 og 2 år (har laga ein slik tråd sjølv). Det som går att i svara er at det snur att etter nokre veker. Heldigvis, hugsar det som eit stort mareritt dei vekene ho var vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November-spire-79 Skrevet 4. mai 2014 #4 Del Skrevet 4. mai 2014 Jenta mi på 18 mnd har også plutselig blitt umulig å legge. Hopper og spretter i sengen. Skravler, kjefter og gjør alt annet enn å sove. Hun har ikke vært sånn før, og vi har begynt å redusere dagsøvnen for å se om hun sovner før på kvelden. Nå får vi henne ikke til å sove før klokka er 20.30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsa88 Skrevet 5. mai 2014 #5 Del Skrevet 5. mai 2014 Sliter her og Kommer i seng mellom 19-19.30, som han alltid har gjort men sovner ikke før 20.30. Etter å ha kastet alt han har i sengen ut på gulvet og blir sutrete for han ikke har noe igjen i sengen. Slitsomt.... Skal undersøke hvor lenge han sover på barnehagen i morgen for å kanskje prøve å kutte litt ned på sovingen. Kanskje det vil hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November-spire-79 Skrevet 6. mai 2014 #6 Del Skrevet 6. mai 2014 Det fungerte med redusert soving på dagen her. Etter 4 dager med vekking sovnet hun klokka 19.45 i går kveld;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*oktobergutt 12* Skrevet 6. mai 2014 #7 Del Skrevet 6. mai 2014 Det fungerte med redusert soving på dagen her. Etter 4 dager med vekking sovnet hun klokka 19.45 i går kveld;) Hvordan går det med dere nå? Ammer du fremdeles? Våkner hun fremdeles ofte på natta? :-) Her har han begynt å sove bedre men det etter at vi flyttet sengen hans tilbake til soverommet vårt...... han våkner minst en til to ganger i løpet av natten. Han får fremdeles litt pupp på kvelden, så synger vi litt og så legger jeg han i senga si. Et stoooort steg at han sovner av seg selv! Men skal helst holde meg i hånden da han har også tullet leeenge under legging.... bruker alt fra 30 min til 1 time på å sovne. Men han gråter ikke, ligger bare å skravler og synger.... sutrer bare når han blir veldig trøtt og da må jeg inn og holde han i hånden.... ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå