Gå til innhold

Hvordan er Hunter og Ilse Jacobsen støvler i størrelse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ilse Jacobsen er store i størrelsen. Hunter er normale. 

Jeg bruker stort sett str. 38 i alle sko. 

Ilse Jacobsen-støvlene mine er str. 36 og Hunterstøvlene i str. 37 (men de burde egentlig ha vært 38). 

Annonse

Jeg kjøpte først et par Ilse Jacobsen støvler. De passet ikke til neg. Har relativt slanke/tynne legger og Ilse støvlene slang rundt leggen.

Endte med Hunter støvler og er kjempe førnøyd. Veldig gode på foten

Jeg har slitt ut tre par med hunter...blitt stor flenge i gummisømmen på alle tre par, har prøvd både en str opp og ned :(

Akkurat det samme har for øvrig skjedd med andre merker, som feks jeanPaul, roots 

Nå sverger jeg til gode gamle HH :)

Anonymous poster hash: b3b8c...668

Jeg kjøpte først et par Ilse Jacobsen støvler. De passet ikke til neg. Har relativt slanke/tynne legger og Ilse støvlene slang rundt leggen.

Endte med Hunter støvler og er kjempe førnøyd. Veldig gode på foten

Rimar bra, eg har tømmerstokkleggar og måtte gi opp å få på meg hunter. Mine (heilt knirkefrie) Ilse Jacobsen passar leggen min :)

Annonse

Hunter er vanlige i fotstørrelsen. Gode å gå i er de også. Har ikke hatt problemer med at de går i stykker, i motsetning til alle tidligere par gummistøvler. I stedet for å kjøpe den egne "hunter-sprayen" som skal holde dem pene og blanke kan du kjøpe dekkspray på Clas Ohlson, forresten.

Jeg har dog tykke legger, og vanlige Hunter's passer IKKE. Modellen tall adjustable er breiere i leggen, men temmelig høye. Ikke så behagelig på varme sommerdager. Derfor har jeg et par skoletter også, og de passer perfekt!

Jeg brukte ofte mine støvler da jeg jobbet i hjemmetjenesten for noen år siden, og gikk flere kilometer om dagen. Aldri gnagsår eller ubehag, og støvlene så ubrukte ut etter en hel sommer med trasking i dårlig vær.

Ilse Jacobsen- knirk, ha! Fy flate som de pep og skrek! Pg damen.i butikken hadde ALDRI hørt om det, sa hun mens hun himlet med øynene. Det er vel ti år siden. Da kjøpte jeg Le Chameau i stedet. Nydelige på foten, myke som bare det. Og kan gå på jobb og traske en hel dag i regnet uten at det gjør meg noe. Nå bruker jeg mest de lave, og kommer ikke til å kjøpe annet en Le Chameau fremover. Ikke at jeg trenger nye, heller, de ti år gamle er like fine. Og jeg bor vått til!

Ilse Jacobsen- knirk, ha! Fy flate som de pep og skrek! Pg damen.i butikken hadde ALDRI hørt om det, sa hun mens hun himlet med øynene. Det er vel ti år siden. Da kjøpte jeg Le Chameau i stedet. Nydelige på foten, myke som bare det. Og kan gå på jobb og traske en hel dag i regnet uten at det gjør meg noe. Nå bruker jeg mest de lave, og kommer ikke til å kjøpe annet en Le Chameau fremover. Ikke at jeg trenger nye, heller, de ti år gamle er like fine. Og jeg bor vått til!

Hvordan er disse støvlene i størrelse da?

Hvordan er disse støvlene i størrelse da?

Helt standard

• 3 år senere...
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor får man kjøpt le chameau? :)

Anonymkode: 1d486...ea0

Bare å google,  mange steder.  Jeg har høye grønne, lave svarte og lave gule og jeg liker dem fremdeles. 

9 minutter siden, amandine skrev:

Bare å google,  mange steder.  Jeg har høye grønne, lave svarte og lave gule og jeg liker dem fremdeles. 

9 minutter siden, amandine skrev:

Ja, men lurte på fysiske butikker. Fant bare nettbutikker, og ville gjerne prøvd dem først - spesielt siden mange høye støvler ofte er for smale i leggen til meg. 

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, men lurte på fysiske butikker. Fant bare nettbutikker, og ville gjerne prøvd dem først - spesielt siden mange høye støvler ofte er for smale i leggen til meg. 

Lurer på om mine siste var fra en Eurosko - butikk rett og slett? De har dem på Lille Vinkel også...et kjapt googlesøk.. 

Endret av amandine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...