Gå til innhold

har trukket tannrot igår og holder på å dø av smerte ,noen med erfaring her eller med trukket tann ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har stått med munnen under rennende iskaldt vann i hele dag.går jeg fra vasken går det tre sek så river tannverken :( bjunner og lure på om dette ikke var grunnen til tannverken og om jeg har et annet hull som gjør vondt. Eller er dette normalt ? Har tatt masse sterke smerestillende uten virkning :'(

Anonymous poster hash: 42ff2...0a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

au,høres helt jævlig ut!!

Stakkars deg!

Ring tannlegen og hør?

Anonymous poster hash: fd4c7...a3e
Skrevet

klarer ikke ta en tlf nå ,måå stå i vasken.ja vil skriiiike :(

Skrevet

Høres ut som meg når jeg trakk en visdomstann. Jeg klarte ikke å lukke opp munnen mer enn ca en cm, og i tillegg spydde jeg av smerter og reaksjon på smertestillende. Jeg grein og ulte, hadde det helt grusomt. Jeg vil anta at det er det samme som hos meg, at det er "voksesmerter" i skjelettet rundt der tanna satt. Tannlegen advarte meg om det, men det er det verste jeg har opplevd. Om det er noen trøst, så er du kanskje på en smertetopp akkurat nå, og så går det nok over i løpet av dagen?

Stapp i deg det du kommer over av svært sterke smertedempende midler. Men ikke alkohol, det gjør det verre!

Anonymous poster hash: 4ffb5...cf5
Skrevet

Oi hvor lenge hadde du det ? Ååh håper virkelig det avtar før ungene skal hjem så jeg kan fungere :o kjenner ikke det spor av de smertesillende jeg tar jo.kjenner jeg snart spyr av tabletter selv.

Skrevet

Har du stikkpiller? Jeg syns ofte de hjelper raskere og bedre. Gjerne Paralgin Forte + Voltaren. Håper du kan få noen andre til å komme og ta ungene, høres ikke ut som om det går over på timen akkurat ... :S God bedring!!

Anonymous poster hash: 96842...37f
Skrevet

Oi hvor lenge hadde du det ? Ååh håper virkelig det avtar før ungene skal hjem så jeg kan fungere :o kjenner ikke det spor av de smertesillende jeg tar jo.kjenner jeg snart spyr av tabletter selv.

Hva for slags smertestillende tar du?

Jeg fant ut at jeg ikke fikk hjelp av kombinasjonen kodein og paracet som det jo er i f.eks Pinex Forte.

Var visst en viss prosentandel av befolkningen som det ikke hjelper på.

Måtte ta Ibux og Paracetblanding istedet.

Stakkars deg!!!!

Anonymous poster hash: 8e78c...bbd

Skrevet

Jeg husker ikke hvor lenge det varte, det er noen år siden nå. Men synes å huske at det varte i noen timer, dessverre. Hva om du klarer å ta en telefon til tannlegen eller fastlege og be om en smertestillende sprøyte, at du er helt nødt, ellers vil du ikke klare å ta deg av barna? Eller eventuelt enda sterkere smertestillende?

Anonymous poster hash: 4ffb5...cf5

Skrevet

Nei :( ja sambo kommer uansett hjem :) men vil være med ut jeg og ikke minst kunne snakke ,står jo kun under vann.i skrivende stund og. Hvor lenge gikk du sånn ?

Skrevet

iverstefall ja. Tar paracrt og codaxol som jekk fikk resept på i går. Takk <3

Skrevet

Hvilken tann har du trukket?
Ved visdomstenner kan man jo få tørr sokkel. Dette gjør svært vondt.

Jeg trakk akkurat en tann og hadde svært lite smerter. 

God bedring.

Anonymous poster hash: 4489e...16b
Skrevet

Jeg trakk visdomstann for noen år siden og fikk uutholdelige smerter etterpå. Fikk haste time hos tannlegen dagen etter trekking. Viste seg at det ikke hadde blødd nok så det var åpent helt ned til beinet. Det tannlegen gjorde var at han skylte det, og skrapa for å få i gang blødning, det var vondt, men ikke noe svære greier med tanke på hvor ille det var fra før. Også putta han oppi en bomulls dott med bedøvelse på som jeg hadde noen dager, før det var tilbake å fjerne dotten. Betalte ikke noe for dette.  Det værste med hele tannlege besøket var smaken av bedøvelsen, og det var en liten pris å betale for lindring av smertene jeg hadde.

Anonymous poster hash: a8920...4c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...