Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Del Skrevet 12. mars 2014 Babyen på 1 mnd har veldig mye hormonutslett. Nå har det blitt litt gult i det på ene øreflippen og et par små prikker i panna, det gule er helt tørt. Skal jeg rense eller smøre med noe? Bruker Aderma Exomega for å holde huden myk. Anonymous poster hash: f7704...4c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #2 Del Skrevet 12. mars 2014 Ville latt en lege eller helsesøster sett på dette før jeg gjorde noe. Anonymous poster hash: 52eae...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 12. mars 2014 #3 Del Skrevet 12. mars 2014 Syns det høres helt normalt ut Hormonutslett blir josom bittesmå kviser og de kan det jo være gult i La de bare være såre utslettet borte iløpet av noen uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladmor30 Skrevet 12. mars 2014 #4 Del Skrevet 12. mars 2014 Snuppa mi hadde også myyye utslett. Spurte også om råd her inne. Faktisk så hadde hun også en gul en på øret den tørket ut av seg selv. Da mi frøken ble 6 uker så forsvant d jeg ville også ha smørt litt fuktighetskrem på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #5 Del Skrevet 13. mars 2014 Takk for svar:) Fikk beskjed av helsesøster om å smøre med hydrokortison, siden stakkaren er så hardt angrepet. HI Anonymous poster hash: f7704...4c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå