Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Jeg er plaget av at masse små-hår står akkurat den veien de vil. Jeg har derfor i flere år brukt All Soft-serien 8shampo, balsam og av og til kur) som avhjelper dette. Men jeg har ganske tynt hår og får da et glatt, men litt flatt hår. Dere som har erfaring med både all soft og flere andre Redken-produkter, tror dere det er en ide å prøve en av de Redken-seriene for min del? Det er salg på store flasker på Blush by the way og jeg tenker at om jeg skal kjøpe 1000 ml. er det dumt å gå på et skikkelig bomkjøp ;-) Anonymous poster hash: 5ad9a...06d
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Det er fake! Kjøp hos frisøren du Anonymous poster hash: dbd55...bf5
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Om du har er flatt og tynt hår ville jeg gått for volumserien ( Med mindre du har lysstripet veldig svakt hår?)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 Har du masse småhår ville eg prøvd smooth down, syns den er super. Håret blei ikkje tungt, bare veldig blankt og fyldig. Og eg har tynt norsk hår Anonymous poster hash: 03f1c...faf
Musemora Skrevet 12. mars 2014 #5 Skrevet 12. mars 2014 Det er fake! Kjøp hos frisøren du Anonymous poster hash: dbd55...bf5 Har kjøpt masse der jeg og er veldig fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2014 #6 Skrevet 13. mars 2014 Da har jeg bestilt Smooth Lock produktene fra Redken. Håper på et glatt, men litt mindre flatt resultat :-) Så prøver jeg kanskje volume en annen gang om det fortsatt blir litt flatt. Du som skriver at Blush selger fake Redken-produkter, hvordan vet du det? Har du en liste over butikker som fører Redken-produkter lovlig? Hva gjør du i så fall med informasjonen annet enn å skrive det her? Jeg er strengt tatt ikke for at noen profiterer på et stjålet merkenavn, men argumentet ditt ovenfor synes jeg ikke var tilstrekkelig underbygd til å stole på informasjonen. HI. Anonymous poster hash: 5ad9a...06d
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 13. mars 2014 #7 Skrevet 13. mars 2014 Da har jeg bestilt Smooth Lock produktene fra Redken. Håper på et glatt, men litt mindre flatt resultat :-) Så prøver jeg kanskje volume en annen gang om det fortsatt blir litt flatt. Du som skriver at Blush selger fake Redken-produkter, hvordan vet du det? Har du en liste over butikker som fører Redken-produkter lovlig? Hva gjør du i så fall med informasjonen annet enn å skrive det her? Jeg er strengt tatt ikke for at noen profiterer på et stjålet merkenavn, men argumentet ditt ovenfor synes jeg ikke var tilstrekkelig underbygd til å stole på informasjonen. HI. Anonymous poster hash: 5ad9a...06d Mindre flatt hår kan du bare glemme. Den verste shampoen du kan kjøpe for et tynt og flatt hår!
MissZanta Skrevet 13. mars 2014 #8 Skrevet 13. mars 2014 Her kan du lese http://www.klikk.no/mote/detnye/skjonnhet/article713901.ece http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=735563
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå