Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Når vanlige våtservietter for barn kan fjerne tørre malingsflekker fra gulv, da kan det ikke være bra for en sensitiv barnestump tenker nå jeg... Anonymous poster hash: ebb62...44b
Klønemor Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 Jeg kan fjerne tørre malingsflekker med en klut med vann på. Så..
ærlig talt Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Er det ikke olja da? Betyr ikke at det er farlig for hudet for det. Prøv å fjern det samme med babyolje, tror du får samme resultat
☆☆☆ Skrevet 12. mars 2014 #5 Skrevet 12. mars 2014 Ingen ting skadelig vil eg tru. Men begrensar likevel bruken til når vi er på farten, heime brukar vi klut og vatn (eller eg gjer, mannen vil ha våtserviettar heime også).
MrsMilla Skrevet 12. mars 2014 #6 Skrevet 12. mars 2014 Når vanlige våtservietter for barn kan fjerne tørre malingsflekker fra gulv, da kan det ikke være bra for en sensitiv barnestump tenker nå jeg... Anonymous poster hash: ebb62...44b Brukte våtservietter på første barnet. Hun ble mye rød og sår, og vi måtte smøre henne mye. Prøvde de så tilfeldigvis på meg selv da jeg begynte å lure på om dette egentlig var bra - og det var ikke akkurat behagelig... De andre to bruker jeg aldri våtservietter på, vasker de heller gode og rene med vann. Våtservietter bruker vi heller til å vaske flekker av gulv og bord, til å få flekker av bukser etc. for de er garantert ikke bra for huden...
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 12. mars 2014 #7 Skrevet 12. mars 2014 Det er jo mange varianter av våtservietter da...oljen i dem gjør det lett å fjerne flekker, prøv feks å fjerne limrester med litt matolje på en bomullsdott
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #9 Skrevet 12. mars 2014 Våtservietter som har tørket ut er gull verdt når man sliter med å få fyr i vedovnen! Anonymous poster hash: 22c39...0f0
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #10 Skrevet 12. mars 2014 Tviler på at de er noe spesielt bra, men det er vel ikke folk som kun vasker ungene sine i stumpen med våtsetvietter? Vi bruker en sjelden gang hvis vi ikke har tilgang på vann og det har gått bare fint, men kjenner at stumpen blir ikke ordentlig tørr, men heller litt "klissete". Anonymous poster hash: c3c01...913
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #11 Skrevet 12. mars 2014 Joda, jeg prøvde litt forskjellige ting å fjerne flekker med, bla babyolje, matolje, skuremiddel og skrubb. Våtserviettene var best i test for å si det sånn. Nå er gulvet litt ruglete, så å bruke kun en tørr klut, eller klut med kun vann, fungerte heller dårlig. Det er vel forskjell på våtservietter da vil jeg tro. Og jo, det finnes de som kun bruker dette! Her i hus blir de brukt minimalt. HI Anonymous poster hash: ebb62...44b
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #12 Skrevet 12. mars 2014 Eg vett at flere maler firma bruke noen typer våtsevietter beregnet for barn til å fjerne maling med å di sier at dette er det eneste som virker uten at det koste skjorta. Det merke som coop obs selger xtra? Det var best i test for noen år siden å ble da testet på alt usikker om det er likt enda. Kunn di jeg bruker om vi er ute på tur, heime bruker eg bare klut å vann har gjort det på alle tre Minste ble veldigt sår av både libero sine å pamper sine (fikk gratis å måtte prøve) Anonymous poster hash: fab29...075
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #13 Skrevet 12. mars 2014 Å eg meinte maling som er olje basert type vannfast Anonymous poster hash: fab29...075
❤lille stjerne❤ Skrevet 12. mars 2014 #14 Skrevet 12. mars 2014 Jeg er selv litt skeptisk til våtservietter pga første barnet ble sår, velger nøytrale i såfall. Men tror det er olhe i den som tar bort maling. Kan fjerne sminke, teatermaling etc med dem. Bruker helst klut og vann på barna, men våtserviett er genialt på tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå