Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Ser på reiser til Ayia Napa, jeg og samboer har ment oss på tur. Dette blir i mai/juni i såfall. Hvordan er Ayia napa om vi ikke reiser dit bare for å feste? Jeg mener, det er jo et kjent feriested for ungdom. Noen med erfaring?? Og f.eks matpriser? Bulgaria. Er dette noe å reise til? ser at det er veldig billig, og det medfører da tanker... Erfaringer rundt dette?? Anonymous poster hash: fae6c...d90
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Ingen= Anonymous poster hash: fae6c...d90
Miamimom Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Jeg har vært begge steder, anbefaler Kypros! Mye dyrere en Bulgaria, men også mye finere/ bedre standard. Ayia Napa er mye mer en festing, det er rolige områder, familiehotell o.l der også.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Var i ayia napa med barna for et par år siden. Hadde mine tvil påforhånd, men må si jeg merket overraskende lite til festingen. Tror nok vi hadde en annen døgnrytme enn ungdommene med barn så blir det gjerne 7 til 20, så da var det lite ungdommer ute, de kom nok kravlende ut på kvelden og kresjet i seng rett før vi sto opp Vi bodde på familiehotell, trolig litt utenfor den prisen som ungdommen velger, så det hjalp nok også. Anonymous poster hash: b57bf...2b0
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Hva heter hotellet dere bodde på ? Bulgaria ser også greit ut, mne det er den billigeprisen som skremmer meg litt. Men samtidig har vi ikke råd til mange tusener på tur... hi Anonymous poster hash: fae6c...d90
Øyne som ser!! Skrevet 11. mars 2014 #6 Skrevet 11. mars 2014 Vi var på en liten plass som heter fig tree bay litt utenfor ayia napa før jeg fikk barn. Veldig rolig og koselig plass. Og det var bare 15 min med buss inn til ayia napa. Stranden var fantastisk der.
Mrs.PIN Skrevet 11. mars 2014 #7 Skrevet 11. mars 2014 Har vært begge steder og jeg mener uten tvil Kypros. Hadde ikke en veldig fin tur til Bulgaria og reiser neppe tilbake. Har både vært på festetur til Ayia Napa som 18-åring og 10 år senere var vi der igjen med baby på 6 måneder. Begge turene var noen av de fineste feriene vi har hatt og man kan fint være der uten å merke noe til festglade ungdommer ;-) Vi bodde på sunwing resort hotellet med all-inclusive. Var veldig fornøyd med maten som var variert med ulike temakvelder flere ganger i uken;)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #8 Skrevet 11. mars 2014 Har vært i Bulgaria og skal aldri tilbake. Likte meg virkelig ikke! Synes folkene var slitsomme og var ikke noe vakker plass. Bodde på et ille hotell, så det kan også ha ført til at vi ikke trivdes der. Mye festing og støy (Sunny Beach) og mindre god mat. Men di hadde flere aktiviteter og godt vær da Anonymous poster hash: af9de...1f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå