Gå til innhold

Vondt i ribbein, høyre side!

Anbefalte innlegg

Har kontorjobb og har i dag hatt veldig vondt i nederst i ribbeina på høyre side. Når jeg sitter fremover bøyd mot pcen. Som om noen har slått meg. Kjenner beina til gutten sparker mot den siden. Er bare i uke 23, men er det livmora og babyen som presser på når jeg har denne stillingen eller kan det være noe annet. Er ikke vondt når jeg strekker meg ut, men øm. Noen andre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144126849-vondt-i-ribbein-h%C3%B8yre-side/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også vondt under ribbeina, men bare en dag eller to i ca uke 20-21. Jeg tok det opp med jordmor 2 uker etterpå hvor jeg hadde time der og jeg leverte urinprøve som var fin. Jeg begynte å beskymre meg for sv.sk.forgiftn, men hadde ingen andre tegn til det så jeg ventet til timen og alt var bra. Jordmor sa at det kunne være ligamentesmerter da alt strekker seg så kan de smertene komme på forskjellige plasser. Kan også ha litt med halsbrann å gjøre tror jeg for det har jeg hatt de siste 6 ukene...

Takk for tilbakemeldinger. Er neders på ribbeina, og får det bare når jeg sikker fremover bøyd. Så tror det må være press fra babyen og livmora, men skal på ul i morgen for å sjekke livmorhalsen, så skal nevne det der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...