Gå til innhold

Baby 2-3 måneder med kveldsuro

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Rekk opp hånda dere med babyer på 10-12 uker som er urolig på kvelden?

Her er minsten så grei på dagtid (må rugges for å finne søvnen, men sover greit) men når klokka er rundt 18, da skjer det et eller annet.. Selv om siste dupp akkurat er avsluttet og han unulig kan være skrubbsulten, så er det uro og kaving og stor misnøye.. Da kan han skrike opptil en time mer eller mindre og når han endelig sovner så våkner han innimellom og gråter og må ha smokk og rugges.. Men etter et par timer urolig søvn så sover han godt og kan sove i 7 timer. Vet jeg ikke skal klage altså, men håp om at det bedrer seg snart denne uroen?? Kjenner jeg er litt lei av å sitte "parat" halve kvelden, har lyst til å legge han i senga si men det nytter jo ikke når jeg må fly 14 ganger inn og ut eller sitte der i 2 timer..

Anonymous poster hash: 00341...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rekker opp hånden , bare skrur tiden tilbake 3-4 mnd. Da hadde vi det akkurat sånn, det var utrolig slitsomt og ble til tider ganske lei.. Nå er han 6,5 mnd og legger seg rundt 19.00.. Så det går seg til men det er utrolige utmattende mens det står på... Utrolig hvor fort man også glemmer at det var sånn, hold ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det sånn med begge. Rundt 3/4 mnd alderen startet med MMe på kvelden og legge rutiner. Eldste var urolig noen dager med legging men siste nå var det lett å legge i egen seng i egen rom og uten smokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som babyen din er sulten på kvelden... Sitter her med en på 6 uker og han kaver også en del på kvelden, men sovet godt og et blid og fornøyd om dagen. Om kvelden har du mindre, men feitere melk i brystene og babyene elsker å ligge å kose seg med denne fløten. Selv om en skulle tru at babyen er mett etter akkurat å ha avsluttet et måltid, ser jeg at det omtrent alltid hjelper å gi en liten dæsj til med mm og så roer babyen seg. :) Jeg ville ikke starta med MME om du ikke får beskjed av hs, da det fort fører til at babyen tar mer og mer flaske og mindre og mindre bryst..

Anonymous poster hash: 4e01c...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammer ikke, gir bare mme.

Godt å høre at flere har det sånn, kjenner jeg gleder meg til det går over! Med storesøster var det bare flaske og rett i seng og hun sovna:)

HI

Anonymous poster hash: 00341...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...