Verpus Skrevet 11. mars 2014 #26 Skrevet 11. mars 2014 Syns ikke datteren hennes er noe stygg jeg. Kanskje på kanten til stygg-søt. Sjarmerende liksom, men ikke den typiske skjønnheten, nei. Sier uansett aldri til en mor at barnet er stygt! Men å legge det ut offentlig gjør du! Så veldig latterlig Anonymous poster hash: 35e9e...cad Hun vet selv hvordan barnet ser ut. Er jo akkurat det vi snakker om. Og jeg sa nettopp at barnet ikke var stygt. "stygg-søt" er fra filmen istid. Skulle være en annen måte å si at barnet var sjarmerendee. Får huske på å legge ut kilder neste gang da.
Verpus Skrevet 11. mars 2014 #27 Skrevet 11. mars 2014 Syns ikke datteren hennes er noe stygg jeg. Kanskje på kanten til stygg-søt. Sjarmerende liksom, men ikke den typiske skjønnheten, nei. Sier uansett aldri til en mor at barnet er stygt! Men å legge det ut offentlig gjør du! Så veldig latterlig Anonymous poster hash: 35e9e...cad Hun vet selv hvordan barnet ser ut. Er jo akkurat det vi snakker om. Og jeg sa nettopp at barnet ikke var stygt. "stygg-søt" er fra filmen istid. Skulle være en annen måte å si at barnet var sjarmerendee. Får huske på å legge ut kilder neste gang da. Føler at jeg blir mistolket. Det jeg mener er at alle har et visst utseende, og alle har forskjellig smak. De fleste har også selvinnsikt. Jeg vet at jeg ikke er en typisk skjønnhet, mens forloveden min kanskje syns det, er det sikkert mange, til og med folk jeg kjenner, som syns jeg er stygg, men man snakker ikke om det. Kan forstå om du synes det jeg skrev var på kanten, men var ikke sånn det var ment.
MrsMilla Skrevet 11. mars 2014 #28 Skrevet 11. mars 2014 Aner ikke, da vi ikke har den problemstillingen. Barna våre får veldig ofte kommentarer på at de er veldig pene, noe jeg også synes de er selvsagt :-)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #29 Skrevet 11. mars 2014 Vi har et barn som kan betraktes som appelerende. Han er blid, søt og sjarmerende til tusen. Folk legger merke til ham og han shower, babler, gliser og soler seg i oppmerksomheten han får. Jeg ser at jeg har et barn som det er "lett å like" og det er viktig at vi som foresatte holder hodet kaldt. Dersom vi ikke er bevisste på hvordan vi oppdrar ham kan han lett bli en type "som flyter på sjarmen" og kanskje kommer av gårde med saker og ting som ikke et OK. en slik jente har vi også. Merker hun kommer av gårde med mye mer enn andre barn gjør og det er som du sier greit å være oppmerksom på. Er gravid med nr 2 nå og lurer litt på hvordan det kommer å bli om denne ikke er et like stort sjarmtroll som nr 1. Ikke for vår del som foreldre, men for nr 2 sin del. Anonymous poster hash: d03fe...276
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #30 Skrevet 11. mars 2014 De fleste hører vel at barnet er vakkert fra tid til annen. Er jo liksom greit å slenge ut noen komplimenter for å få i gang en samtale. Sier ofte at barnet til andre er søtt for å være snill, men sjelden jeg egentlig mener det. Synes selvsagt at min egen gutt er den nydeligste i verden, blå øyne, lange mørke øyenvipper og blondt krøllete hår:) Anonymous poster hash: 27a6c...8b6
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #31 Skrevet 11. mars 2014 Jeg kan se at min første var utrolig nydelig som nyfødt, men ikke fullt så skjønn som jeg skulle ha det til når ho ble noen mnder gammel. Nå er hu blitt en skjønn jente med store sjarmerende blågrå øyne, men kan også se det at hennes dominerende eksemutslett i ansiktet kan frata henne det å bli sett på som et pent barn, og har opplevd mange ganger på lekeland/tog/park osv at foreldre har holdt deres barn unna mitt pga eksemen (da de tydeligvis tror det er smittsomt eller noe) Men ho har en utrolig utstråling og sjarm som få, noe som vi får høre stort sett hver gang vi er ute av døra. Klarer og selvfølgelig å se at andre barn er mer billedlig pene enn mitt barn, men føler meg veldig heldig med ho jeg har fått altså. Blir spennende å se hvordan lille i magen ser ut Anonymous poster hash: 88a52...45d
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #32 Skrevet 12. mars 2014 En mor synes vel hennes eget barn er vakkert uansett, og når andre kommenterer at ungen er søt, pen, sjarmerende osv, så tenker man vel at ja, jeg har et barn som er penere enn gjennomsnittet. Realiteten er jo at langt flere enn gjennomsnittet forteller andre at barna deres er søte eller pene, selv om de er helt ordinære. Er da ingen ved sine fulle fem som forteller en mor at barnet hennes er mindre pent. Sånt slarver man om på jentekvelder og på internett.. Anonymous poster hash: 340cd...e5b
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #33 Skrevet 12. mars 2014 Ungen Minner om en annet kjent tv fjes :chuckie... Anonymous poster hash: e79cf...c5e
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. mars 2014 #34 Skrevet 12. mars 2014 Det å si til en mor at barnet hennes er stygt er så så slemt og stygt at jeg har ikke ord. Av og til tenker jeg at det burde være iq-sperre på internett, slik gjør ikke normalt oppegående folk! Mine barn er helt ordinære utseendemessig sett.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2014 #35 Skrevet 12. mars 2014 Jeg hadde nok sett det. Men, jeg har ett virkelig vakkert barn. Hører det daglig fra både kjente og ukjente, han er sånn som folk stopper for å beundre Anonymous poster hash: 3dd9c...15e
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #36 Skrevet 17. mars 2014 Nei, hvorfor skal man det? Ser ingen grunn til å rangere små barn. For mamma er barnet vakrest i verden, punktum. Når man avslutter med "punktum", er det kanskje greit å ikke legge til et punktum i tillegg punktum Anonymous poster hash: d21d3...f3c
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #37 Skrevet 17. mars 2014 Jeg hadde nok sett det. Men, jeg har ett virkelig vakkert barn. Hører det daglig fra både kjente og ukjente, han er sånn som folk stopper for å beundre Anonymous poster hash: 3dd9c...15e HAHAHAHAAA, ja, godt du har humoren i behold i alle fall Anonymous poster hash: f2cb1...8ff
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #38 Skrevet 17. mars 2014 Yngste her er veldig vakker og får ufortjent mye oppmerksomhet på grunn av det. Eldste er også nesten like vakker. Midterste er helt annerledes og alle kommenterer det. Objektivt sett er han ikke like pen som de andre og jeg blir helt kvalm av alle som får seg til å kommentere det helt åpenlyst slik at han også får det med seg. Heldigvis er han smart og får til alt han prøver på, både på skolen og i idrett. Litt moro var det da jeg var på business-reise i Asia nylig. Folk jeg møtte ville se bilder av barna mine og uten unntak syns alle sammen at han i midten var den vakreste! Det varmet virkelig i morshjertet:-) Anonymous poster hash: dd216...81a
mamma_til_verdens_beste Skrevet 17. mars 2014 #39 Skrevet 17. mars 2014 Tja... jeg vet ikke jeg. For jeg synes faktisk at barnet mitt er helt nydelig, og det er så mange som kommenterer det også
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #40 Skrevet 17. mars 2014 Alle barn er skjønne, frem til de blir Ca 4 år. Da er det veldig mange som slutter å være søte. Og ja, jeg synes gutten min på to år er nydelig. Og kul, morsom, snill og smart. Men jeg ser også at han har arvet fars litt mørke ringer/poser under øynene. Liker det og jeg, det gir ham karakter. Anonymous poster hash: 6aa17...a35
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #41 Skrevet 17. mars 2014 Har ei veninne med to gutter. Den ene er virkelig mindre søt. (den eldste) Orange hår, orange vipper, hvit hud, ulekkert smil.. Ja nei. bare rett å slett mindre pen unge. Også er han så stor for alderen også. Ser ut som en 6åring når han enda bare er tre. Suttregutt er han også. Lite sjarmerende. Når hun fikk nr to, var han myye søtere og blidere! Og jeg tenker ofte over om hu "ser" det selv... Anonymous poster hash: 95ca3...58d
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #42 Skrevet 17. mars 2014 Er nok mange subjektive meninger her ja... Utrolig at folk tror på at deres barn er de vakreste når de hører "åh, så nydelig" fra fremmede og beskjente. Det er da et nokså standarduttrykk folk slenger ut, betyr ikke at barnet er eksepsjonelt vakkert for det! Det er mange ganger jeg har hørt folk si babyen/barnet (til en eller annen) er nydelig, mens jeg i mitt stille sinn tenker at jeg ikke er enig. Syns også det er helt fjernt å si: ja, min er vakker, h*n har blå øyne, lyst krøllete hår og lange mørke øyevipper... akkurat som om det er det som definerer hvor vakker en unge er?!?! Jeg personlig syns f.eks. brune eller grønne øyne er vakrere enn blå, så for meg er det nullverdi å sammenligne hår og øyenfarge... Smaken er da som baken... Heldigvis! Anonymous poster hash: 27a32...d37
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #43 Skrevet 17. mars 2014 Ja, det klarer jeg å se. Eldste var aldri vakker som barn, men hun kommer seg. Midterste var veldig pen som baby, men er blitt mer "normal" nå, og minsten er en baby. Nydelig kar, men ikke noe utpreget vakker. Anonymous poster hash: 1b95b...689
Bustetroll Skrevet 17. mars 2014 #44 Skrevet 17. mars 2014 Jeg hadde nok klart det ja, men min datter er faktisk helt utrolig nydelig, billedskjønn og meget, meget pen."Du må ha det peneste barnet jeg noen gang har sett i mitt liv", hører jeg fra fremmede rett som det er. ALLE (og jeg mener faktisk alle) påpeker at hun er prikk lik på en dukke. Store blå øyne, fyldige lepper, bollekinn og langt langt blondt hår med krøller. (hun er bare 1 år)Så jeg tror ikke det "bare" er mine mamma-briller som syntes hun er noe for seg selv
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #45 Skrevet 17. mars 2014 Jeg hadde nok klart det ja, men min datter er faktisk helt utrolig nydelig, billedskjønn og meget, meget pen. "Du må ha det peneste barnet jeg noen gang har sett i mitt liv", hører jeg fra fremmede rett som det er. ALLE (og jeg mener faktisk alle) påpeker at hun er prikk lik på en dukke. Store blå øyne, fyldige lepper, bollekinn og langt langt blondt hår med krøller. (hun er bare 1 år) Så jeg tror ikke det "bare" er mine mamma-briller som syntes hun er noe for seg selv Ja, og min er så vakker at folk ikke klarer å si noe i det hele tatt.... Anonymous poster hash: 27a32...d37
Bustetroll Skrevet 17. mars 2014 #46 Skrevet 17. mars 2014 Jeg hadde nok klart det ja, men min datter er faktisk helt utrolig nydelig, billedskjønn og meget, meget pen. "Du må ha det peneste barnet jeg noen gang har sett i mitt liv", hører jeg fra fremmede rett som det er. ALLE (og jeg mener faktisk alle) påpeker at hun er prikk lik på en dukke. Store blå øyne, fyldige lepper, bollekinn og langt langt blondt hår med krøller. (hun er bare 1 år) Så jeg tror ikke det "bare" er mine mamma-briller som syntes hun er noe for seg selv Ja, og min er så vakker at folk ikke klarer å si noe i det hele tatt.... Anonymous poster hash: 27a32...d37 la oss be om at hun ikke har fått personligheten din da i det minste
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #47 Skrevet 17. mars 2014 Jeg hadde nok klart det ja, men min datter er faktisk helt utrolig nydelig, billedskjønn og meget, meget pen. "Du må ha det peneste barnet jeg noen gang har sett i mitt liv", hører jeg fra fremmede rett som det er. ALLE (og jeg mener faktisk alle) påpeker at hun er prikk lik på en dukke. Store blå øyne, fyldige lepper, bollekinn og langt langt blondt hår med krøller. (hun er bare 1 år) Så jeg tror ikke det "bare" er mine mamma-briller som syntes hun er noe for seg selv Ja, og min er så vakker at folk ikke klarer å si noe i det hele tatt.... Anonymous poster hash: 27a32...d37 la oss be om at hun ikke har fått personligheten din da i det minste Det er en han, og jo da, det har han! Anonymous poster hash: 27a32...d37
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #49 Skrevet 17. mars 2014 Jeg ser vakre barn hver dag. Det er jo vanlig blant barn å ha dette dukkeutseendet. De er små og har langt mykere trekk enn oss voksne. Anonymous poster hash: 2999d...643
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå