Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Jeg får vondt i magen hver gang jeg drikker en kaffe latte,så kanskje må jeg prøve å bruke en annen melk... Hvilket alternativ er best? Hvetemelk? Rismelk? Soyamelk? Er det flere alternativ? Håper noen kan gi meg et svar! Anonymous poster hash: bd841...d1e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Jeg får vondt i magen hver gang jeg drikker en kaffe latte,så kanskje må jeg prøve å bruke en annen melk... Hvilket alternativ er best? Hvetemelk? Rismelk? Soyamelk? Er det flere alternativ? Håper noen kan gi meg et svar! Anonymous poster hash: bd841...d1e Herregud,beklager smileyen! Skikkelig feil smiley!! HI Anonymous poster hash: bd841...d1e
Tired mama Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Soyamelk kanskje? Har en venninne som sliter med det samme, og hun bruker det.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Jegsynes soyamelk er godt i kaffe Anonymous poster hash: e77c2...fc4
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Soyamelk. Alpro synes jeg fungerer best i latte. Anonymous poster hash: 2dc25...fc0
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #6 Skrevet 11. mars 2014 Jeg bruker soyamelk, først pga at jeg liker smaken bedre, men fortsatte siden min oppblåste mage ble veldig mye bedre:) Anonymous poster hash: 37733...196
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #7 Skrevet 11. mars 2014 Jeg tåler kald melk, men oppvarmet melk blir jeg skikkelig dårlig av. Er visst ikke helt uvanlig En kunde på en kafè jeg jobbet på tidligere, hadde med seg egen rismelk, så laget jeg latte til henne med det. Anonymous poster hash: cd40e...6f4
Tordensky Skrevet 11. mars 2014 #8 Skrevet 11. mars 2014 Rismelk og havremelk er for tynne til å bli i kaffe. Soyamelk er supert. Er jo det de bruker på kaffebarer også (som alternativ til kumelk). Den kan også steames/skummes og blir knallgod :-) Jeg bruker for det meste go green, men alle andre merker er like bra. Tips! Ikke lukt på den oppvarmede soyamelken, den lukter egg :-P
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #9 Skrevet 11. mars 2014 Rismelk og havremelk er for tynne til å bli i kaffe. Soyamelk er supert. Er jo det de bruker på kaffebarer også (som alternativ til kumelk). Den kan også steames/skummes og blir knallgod :-) Jeg bruker for det meste go green, men alle andre merker er like bra. Tips! Ikke lukt på den oppvarmede soyamelken, den lukter egg :-P haha,takk for tipset!! HI Anonymous poster hash: bd841...d1e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2014 #10 Skrevet 11. mars 2014 Sånn melkepulver er godt;-) Anonymous poster hash: efa8f...f84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå