Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Har dere bytta eller henger begge i barnehagen? lurer på å bytte ut nå og heler ta med vinterdress hvis været snur igjen. Og på beina, har dere vinter sko og cherrox eller joggesko og gummistølver? Føler at vinter tøyet er for varmt nå, men barnehagen mener det er unødvendig å bytte for kan bare bruke regntøy. Men regntøy blir jo veldig tett når det er sol og flere pluss grader. Parkdress skal jo holde tørt selv om det er noen vann pytter og fuktig i bakken Anonymous poster hash: 135b6...50c
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Har begge deler hengende nå. Av fottøy ligger det Dock boots og vintersko, så bruker hun mellom-sesong sko til og fra bhg og ute i bhg når det passer seg sånn. Anonymous poster hash: 67ed2...b7e
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Vi har ikke mellomsesong sko, hva nå det er. Har vintersko og joggesko, så bli enten eller. Har noen goretex joggesko kjøpt på salg da, men er litt store ennå Anonymous poster hash: 135b6...50c
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Jeg har kun vinterdressen der :S Har ikke kjøpt ny parkdress enda,å den fra i fjor er for liten. Har egentlig ikke tenkt tanken å bytte enda uansett for syns ikke det er såå varmt ute enda. I barnehagen av sko så har de vanlige støvler,cherrox og vintersko. Heller ikke der har jeg enda tenkt tanken at det allerede er på tide å bytte. Anonymous poster hash: c7d17...8a4
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Bor på Østlandet, og har nå gått over til høst/ vårdressene. Mye bedre det, enn klamt regntøy, og vinterdressene er jo altfor varme nå! På beina har de Dock boots foreløpig, men hvis det tørker mer opp tar vi fram goretex-joggeskoa. Våår <3 Anonymous poster hash: 13c83...c0b
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 Jeg har kun vinterdressen der :S Har ikke kjøpt ny parkdress enda,å den fra i fjor er for liten. Har egentlig ikke tenkt tanken å bytte enda uansett for syns ikke det er såå varmt ute enda. I barnehagen av sko så har de vanlige støvler,cherrox og vintersko. Heller ikke der har jeg enda tenkt tanken at det allerede er på tide å bytte. Anonymous poster hash: c7d17...8a4 Vet ikke hvor du bor, men det er meldt sol og 6-10 grader i dagene fremover Spør ungen din om det er ok å løpe/klatre, leke i vintersko og vinterdress i så mange pluss. Anonymous poster hash: a796b...096
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 Jeg har kun vinterdressen der :S Har ikke kjøpt ny parkdress enda,å den fra i fjor er for liten. Har egentlig ikke tenkt tanken å bytte enda uansett for syns ikke det er såå varmt ute enda. I barnehagen av sko så har de vanlige støvler,cherrox og vintersko. Heller ikke der har jeg enda tenkt tanken at det allerede er på tide å bytte. Anonymous poster hash: c7d17...8a4 Vet ikke hvor du bor, men det er meldt sol og 6-10 grader i dagene fremover Spør ungen din om det er ok å løpe/klatre, leke i vintersko og vinterdress i så mange pluss. Anonymous poster hash: a796b...096 Jeg bor i Bergen.Gutten min er bare 2.5 år da. Anonymous poster hash: c7d17...8a4
Edelweis Skrevet 10. mars 2014 #8 Skrevet 10. mars 2014 Regntøy, støvler, parkdress og goretex er tatt ned nå. Vinterdressene er vasket og pakket ned. Kler heller på tykkere ull inni.
Appelsinpiken Skrevet 11. mars 2014 #9 Skrevet 11. mars 2014 Her henger vinterdressen og vår/høstdressen i barnehagen. Har ikke sett poenget med å ta med regndressen, for den har ikke noe høyere vannsøyle den enn de to andre dressene. På beina har hun Goretexsko, og så har hun støvler stående.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå