Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Legger du om kostholdet på noen måte? Hvordan er kostholdet ditt til vanlig? Jeg er veldig glad i saft, juice og godteri. Bør kanskje begrense sukkerinntaket litt, men er så vanskelig. . Er slank, men det betyr jo ikke sunn. Anonymous poster hash: 43353...2bf
ønsker sårt en spire Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Legger du om kostholdet på noen måte? Hvordan er kostholdet ditt til vanlig? Jeg er veldig glad i saft, juice og godteri. Bør kanskje begrense sukkerinntaket litt, men er så vanskelig. . Er slank, men det betyr jo ikke sunn. Anonymous poster hash: 43353...2bf Jeg skal holde meg til veldig sunt kosthold i rugetiden og hvis jeg blir gravid skal det fortsette like sunt .
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Legger du om kostholdet på noen måte? Hvordan er kostholdet ditt til vanlig? Jeg er veldig glad i saft, juice og godteri. Bør kanskje begrense sukkerinntaket litt, men er så vanskelig. . Er slank, men det betyr jo ikke sunn. Anonymous poster hash: 43353...2bf Jeg skal holde meg til veldig sunt kosthold i rugetiden og hvis jeg blir gravid skal det fortsette like sunt . Hva ser du på som et sunt kosthold? Jeg spiser grovt brød, vanlig pålegg. Veldig glad i melk også så det drikker jeg mye.prøvd å kutte ut juice, men drikker jo fortsatt saft. Til måltider drikker jeg heller melk da, så det er jo bedre. . Anonymous poster hash: 43353...2bf
ønsker sårt en spire Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Legger du om kostholdet på noen måte? Hvordan er kostholdet ditt til vanlig? Jeg er veldig glad i saft, juice og godteri. Bør kanskje begrense sukkerinntaket litt, men er så vanskelig. . Er slank, men det betyr jo ikke sunn. Anonymous poster hash: 43353...2bf Jeg skal holde meg til veldig sunt kosthold i rugetiden og hvis jeg blir gravid skal det fortsette like sunt .Hva ser du på som et sunt kosthold? Jeg spiser grovt brød, vanlig pålegg. Veldig glad i melk også så det drikker jeg mye.prøvd å kutte ut juice, men drikker jo fortsatt saft. Til måltider drikker jeg heller melk da, så det er jo bedre. . Anonymous poster hash: 43353...2bf Jeg liker ikke melk , men det er vel ikke så usunt med mindre det blir i store mengder. Juice er mye sukker . Saft kommer an på hvilke du drikker Jeg må kutte ut Pepsi maxen min , noe jeg drikker altfor mye av . Det jeg ser på sunt er reint kjøtt, fisk , kyllingfilet , grønnsaker og salat. Og kutte ned på brød, og spise mer grovt mye proteiner , og en grei balanse mellom fett og karbohydrater
Opp Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Jeg prøver generelt å spise fem om dagen og lite sukker og salt,og drikke mye vann. Drikker 1-2 små kopper kaffe om dagen, men i rugeperioden går jeg ned til en liten kaffe om dagen. I stimuleringsfasen og rugefasen trener jeg moderat, ikke jogging og hopp og sprett, men heller yoga, sykling, elipsemaskin, raske gåturer
mam&mam Skrevet 11. mars 2014 #6 Skrevet 11. mars 2014 Min plan er å kutte ut brus og godterier, altså sukker i all hovedsak den første tiden dersom jeg blir ruger.... Kutte ned på kaffen også, jeg har også slutta å snuse (tjoho) og har planer om å trene så smått...
Mottivert Skrevet 13. mars 2014 #7 Skrevet 13. mars 2014 Det forsøket da jeg ble gravid (mistet i uke 12) kuttet jeg kaffen den dagen jeg startet på medisinene, trente litt lett hver dag i sprøyteperioden. Spiste sunt og variert, lite stivelse som potet og pasta, men masse grønnsaker og grove varianter. Drakk ikke brus eller noe søtt, og holdt meg helt unna godteri. Fortsatte med det helt til jeg testet positivt Har også tatt vitaminer i mange måneder nå, og startet lenge før forsøket. Folat, B-vitaminer, dobbel dose D-vitamin, Omega3, og multi vitamin. Et variert og godt kosthold tror jeg er bra for både mor og spire
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå