Gå til innhold

Noen som har erfaring med hvitevarer fra IKEA?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har kjøleskap, mikro(snabb) , innebygd oppvaskmaskin, (skinnande) 80 cm platetopp(høgvardig), ventilator og den stekovnen med pyrolyse ( kulinarisk. Strålende fornøyd med alt sammen :-)

Anonymous poster hash: bb8cd...ffe

Har kjøleskap, mikro(snabb) , innebygd oppvaskmaskin, (skinnande) 80 cm platetopp(høgvardig), ventilator og den stekovnen med pyrolyse ( kulinarisk. Strålende fornøyd med alt sammen :-) Anonymous poster hash: bb8cd...ffe

Ikke verst. Er det mye støy på oppvaskmaskina og kjøleskapet? Takk for svar :-)

Anonymous poster hash: ddec9...a17

Er vell egentlig fornøyd med alle hvitevarene våre fra ikea. Hadde jeg hatt mer penger hadde jeg lagt mer penger i en bedre ventilator som bråker mindre.Anonymous poster hash: cd6aa...983

Takk for tips. Har du da en dyr eller billig fra ikea?

Er vell egentlig fornøyd med alle hvitevarene våre fra ikea. Hadde jeg hatt mer penger hadde jeg lagt mer penger i en bedre ventilator som bråker mindre.Anonymous poster hash: cd6aa...983

Takk for tips. Har du da en dyr eller billig fra ikea?

Vi tok den dyreste som var intigrert i skap, dette er riktignok 4 år siden.

Anonymous poster hash: cd6aa...983

Annonse

Har kjøleskap, mikro(snabb) , innebygd oppvaskmaskin, (skinnande) 80 cm platetopp(høgvardig), ventilator og den stekovnen med pyrolyse ( kulinarisk. Strålende fornøyd med alt sammen :-) Anonymous poster hash: bb8cd...ffe

Ikke verst. Er det mye støy på oppvaskmaskina og kjøleskapet? Takk for svar :-)

Kjøleskapet støyer lite, det er innebygd kombinert kjøl og frys. Oppvaskmaskina er overraskende stille faktisk, hadde en vanlig fra wirhlpool før, og den bråkte mye mer!! På den fra ikea så er det en rød lysstråle ned på gulvet under maskinen når den er på, den slukker når programmet er ferdig. Katten syns den lysstrålen er veldig morsom, hehe :-)

Mikroen Snabb er ganske dyr, og hadde strengt tatt greid oss med en billigere, men den er i samme stil som stekovnen og siden vi har de innebygd oppå hverandre var det penest slik.

Anonymous poster hash: bb8cd...ffe

Kjøpte hus med nyoppusset kjøkken.

Oppvaskmaskinen, vasket ikke rent, alt ramlet rundt inni hver gang vi dro ut en av hyllene.

Steketoppen, slo seg av og på mens vi brukte den, kjøpte ny, samme problem.

Stekeovnen, stekte veldig ugjevnt.

Microen, børstet stål, umulig å få vekk flekker.

Har nå kastet ut alle hvitevarene fra IKEA og kjøpt Siemens og Bosch.

Anonymous poster hash: b1cfd...733

Kjøpte hus med nyoppusset kjøkken.

Oppvaskmaskinen, vasket ikke rent, alt ramlet rundt inni hver gang vi dro ut en av hyllene.

Steketoppen, slo seg av og på mens vi brukte den, kjøpte ny, samme problem.

Stekeovnen, stekte veldig ugjevnt.

Microen, børstet stål, umulig å få vekk flekker.

Har nå kastet ut alle hvitevarene fra IKEA og kjøpt Siemens og Bosch.Anonymous poster hash: b1cfd...733

He, he. Det er det jeg frykter.

Har hatt oppvaskmaskin, stekeovn og platetopp fra IKEA, aldri mer, det var bare dritten alt sammen.

Oppvaskmaskinen vasket dårlig, men døde heldigvis altfor tidlig.

Platetoppen var bare irtiternde dårlige og ble byttet ut etter ca et år.

Komfyren var defekt og etter 4 servicer fikk jeg endelig kranglet meg til en ny. Siden IKEA fraskriver seg alle reklamasjoner fikk jeg da en Whirlpool istedenfor. HURRA :-)

Hva er greit og hva bør vi holde oss unna.

Skal ha integrert kjøleskap, integrert fryseskap, integrert oppvaskmaskin, platetopp, stekeovn, dampovn.

Tar gjerne imot tips til andre gode merker.

Ovn og platetopp hadde dårlig kvalitet. Måtte byttes ut etter knapt fire år. Bare tull.

Kjøleskap fungerer ok.

Har heller valgt siemens ovn, miele oppvaskmaskin og vaskemaskin.

Annonse

Jeg har hatt integrert oppvaskmaskin, innebygd kjøl og frys, innebygd ovn og mikro, platetopp og ventilasjon fra Ikea i åtte år nå, og har ikke hatt et eneste problem med dem. Meget stillegående, oppvaskmaskinen vasker alltid helt rent, platetoppen er hurtig og det samme er stekeovenen. Mikroen kan jeg ikke si så mye om ettersom den blir sjeldent brukt. Men alt i alt er jeg strålende fornøyd med produktene. Jeg har også erfaring med bosh sine produkter da jeg hadde det i mitt forrige hus, og makan til dritt skal man lete lenge etter. Ikke en eneste hvitevare der var feilfritt, og de varte heller ikke mange årene før de måtte byttes ut.

Anonymous poster hash: 1101e...09b

Vi har komfyr, micro og induksjonstopp fra ikea. Helt greit fornøyd, det funker som det skal:-)

Komfyren steker litt ujevnt, men ellers bra.

Mikroen er bra, fornøyd med den.

Induksjonstoppen funker bra, men jeg synes det er en ulempe at den slår seg på/av hvis noe står opp toppen. Irriterende.

Foreldrene mine har kjøleskap fra ikea, det er veldig grunt og lite innholdsrikt. De ønsker å bytte det allerede etter 6 mnd.

Vennepar av meg som har oppvaskmaskinen, den er ikke bra, den er håpløs å stable servise i, og bestikk osv.

Alt i alt, hadde jeg et annet alternativ ville jeg valgt det, men om du ikke er så fryktelig kravstor er ikea et bra alternativ.

Kommer nettopp fra IKEA nå. Vi har blitt enige om å ikke kjøpe en eneste hvitevare derfra. Mannen som er over gjennomsnittet interessert i matlaging ønsker å gå for Siemens eller miele. Jeg er opptatt av at ting fungerer og bråker minst mulig. Takk for tilbakemeldinger.

HI

Godt valg, HI. 

Vi byttet alt nå til jul, alt fra Ikea. 

Induksjonstopp og ovn: flott. 

Oppvask: bråker, ikke korte nok programmer. 

Kjøleskap: durer så jeg hører det to etasjer opp. 

Vask: masse stygge grå striper 

Armatur: løsnet 

Vurderer faktisk å klage, men bor så langt unna varehus. 

Anonymous poster hash: e28ca...e57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...