Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Hva er negativt om dei? våres hund dødde av alderdom for ikke så lenge siden. Og jeg må ha meg ny 😊 synst dei er så søte. Vil ha en kose hund som jeg kan dulle med hele tiden ❤️ Anonymous poster hash: d6507...c69
ønskerbebis Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Jeg har en Pomeranian og Papillon blanding! Men er 5%papillion så føler jeg kan svare? Han bjeffer mye, er sta, litt dårlig på å gå pent i bånd! Og liten. Kan jo være dumt at de er så små i forhold til barn osv. Men jeg ville aldri byttet!!!! De er også lett knyttet til spesielt en, de finner favoritten! Kan være negativt... men...Han er mammas gutt!
ønskerbebis Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Han har fått kjemisk kastrering! Etter det ble han superkosete!!!
Bustetroll Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Jeg har 75% pom. Han er bare best i verden. Har faktisk ikke en negativ ting å si om han.. Utenom at han hadde et ekstremt markeringsbehov da.. Men han er ny'kastrert, og det er en ekstremt forbedring der!Også er det jo en del tannproblemer på småhundene.. Men utenom det, fantastisk hund. Min bjeffer heller ikke. Men det viktigste er jo å behandle den som nom det var en kjøter på 70 kg. Det er fortsatt en hund, selv om den er liten og søt
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 De er som alle andre hunder egentlig. De har stort markeringsbehov og vokter huset. Men det er ikke en kosemose hund som bør dulles med. Det vrir seg inni meg hver gang jeg ser en "veskehund". Akkurat som om små hunder ikke trenger røre på seg *grøss* Anonymous poster hash: 6f74e...c41
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 Negative mwd min er at han bjeffer mye. Og han er spinnvill til tider. Vil ha fart og spenning hele tida! Og så tar han skoa mine hele tiden! Ellers verdens beste kosehund:) Anonymous poster hash: 53f91...2ee
PrinsesseHengepupp Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 Uff. Dårlig utgangspunkt for å skaffe hund, uavhengig av størrelse.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2014 #8 Skrevet 10. mars 2014 Dårlig utgangspunkt å skaffe seg hund fordi jeg vil ha kose hund?! Anonymous poster hash: d6507...c69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå