Gå til innhold

Hvilke tegn fikk du fra kroppen på at fødselen nærmet seg? :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var veldig, veldig sliten på ettermiddagen og kvelden. Lå bare på sofaen og orket ingenting. Flyttet meg over til sengen i 12 tiden på kvelden og kl. 01.00 etter en runde i høyet gikk vannet.

Anonymous poster hash: 5e8b6...8bd

Jeg merket ingen verdens ting før vannet gikk med nr 1, og nå med nr 2 kjente jeg ingen ting før reine begynte. Hadde 2-3 tier før jeg var sikker. Jeg skulle uansett bli satt i gang den dagen 11 dager på overtid, så jeg var veldig lykkelig for at det startet av seg selv;)

Annonse

La meg på kvelden og ante ingenting. Våkner på natta for å tisse... Kom en del slim, trodde ikke det var noe spesielt. Og våknet på morgenen med kramper i magen (trodde det var kynnere)... Som jeg etterhvert skjønte var rier. Så kom lillegutt noen få timer senere:)

Anonymous poster hash: 3881d...dd1

Dere som har hatt slim over flere dager: har det vært tykt slim eller tynt slim? Jeh har de to siste dagene hatt gjennomsiktig/Gulaktig slim og i dag har det kommet blod i det. Er det tegn på noe?

Jeg hadde en mellomting, men det kan høres ut som slimproppen :-)

Men mitt er ikke tykt og kjempe seigt som mange sier. Det er mer som du sier gullgåsa en mellomting i tykkelse heller heller mot tynt enn tykt, men er fremdeles seigt

Jeg tenker at dette mest sannsynlig er slimproppen pga at du har hatt blodspor i den. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...