Gå til innhold

Klarer ikke å forlate dere :p

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med positiv test!

Jeg er også her inne å leser selv om jeg er i samme heldige situasjon som deg :-) Jeg er litt på 1. trimester også, men kjenner meg ikke helt hjemme der.

Jeg har en gutt fra før og da jeg var gravid med ham var det et forum som het "gravide slitere". Savner det forumet...

Ja, føler man har litt andre tanker og utfordringer når man har bak seg utallige aborter eller årevis med prøving, kontra de som planlegger å få augustbaby for å rekke barnehageopptaket også sitter den på første forsøk :P Ikke det, fantastisk at de fleste har lettere for det enn oss, men ja, jeg skulle også ønske det var et forum for oss. Er det på babyverden, men der er jeg ikke så aktiv av en eller annen årsak. 

Gratulerer selv ;-) Når har du termin? 

Etter mine beregninger er terminen ca 25. oktober :-) Meget dårlig "planlegging" i forhold til barnehageoppstart ;-P Men akkurat nå bekymrer det meg midt i ræva, hehe. Er mye mer bekymret for om det faktisk er noe inni magen min og om det vokser som det skal...

Jeg har kun en abort bak meg, men har vært prøver siden 2003 og hatt 12 ferskforsøk. 7 før jeg fikk nr 1 og har hatt 5 etter det.

Jeg har ikke vært på babyverden. Holdt til her på bim før og etter at jeg ble gravid med nr 1. Vært lite aktiv i forbindelse med prøving på nr 2, men har vært innom og lest av og til.

Hvor i landet holder du til? Vet du termindato?

Litt lengre sør; utenfor Harstad ;) 

Termin 15. november, så er fryktelig ferskt enda, og det har nok ikke gått opp for meg, på langt nær :P 

Har en gutt født i 2002, og har vært prøver siden 2009, med en del aborter bak oss, mest sannsynlig pga et antistoff. Derfor donor nå, i håp om å lure kroppen til å tro at det ikke er noe å reagere på ;) Så vi holder pusten og bryr oss fint lite om at vi mister barnehageopptaket ;) 

hehe, vi har "planlagt" baby hver mnd de siste 2 årene. Det hjalp bare så innmari lite ;-P

Så nå gleder meg til jeg skal strutte novembermagen min rundt i fine sommerkjoler hele sommeren og høsten  :-) Og bekymring for barnehageplass har jeg absolutt ikke tenkt å ta på meg nå når lykken endelig ser ut til å smile til oss ;-)

Jeg har delt boadresse nå, mellom 1. trimester og her, men trives desidert best her inne!

Ser at vi ikke bor så langt unna hverandre i det "virkelige liv" også prinsessehengepupp og tromsøjenta :-)

Endret av nordlys13

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...