Gå til innhold

deppa, trenger å få ut litt tanker

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå er jeg skikkelig deppa. Vi mistet vår lille spire 4.nov, og tenkte jo at det ville ta litt tid før kroppen kom igang igjen. Men jeg har enda ikke fått mensen. Jeg har vært hos gynekolog, men de finner ingenting gale. Jeg hadde en tykk slimhinne, så hun lurte på om jeg var gravid, og tok en blodprøve. Den viste negativt, så nå har jeg gått 10 dager på ett eller annet som skal gjøre at jeg får mensen. Etter 10 dager skulle liksom ting begynne å skje, men jeg merker ikke noe enda.

Jeg begynner å bli skikkelig utolmodig, og det hjelper ikke på at jeg vet om 12 par som venter barn i løpet av våren. De fleste har sagt det på sosiale medier i uke 12 eller før.. Vi mistet i uke 15, og jeg klarer bare ikke være glad på andres vegne. Jeg hadde ønsket meg dette barnet så voldsomt, og jeg trodde jo at jeg var trygg etter 12 fullgåtte uker. Vi fortalte det ikke til så veldig mange, men det gjør det nesten verre syns jeg. Jeg har liksom lyst å skrike til de andre som er gravid at de forsatt ikke er på sikker grunn, og at de ikke må gå rundt å poste ting om graviditeten flere ganger for dagen.

Jeg måtte bare få ut litt tanker, og det kan godt være at jeg tenker helt rart. Men sånn får det bare være.

Er det forresten noen andre som ikke har fått tilbake mens etter MA, eller at det tok veldig lang tid?

Anonymous poster hash: 1b6a9...ea8

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...