Gå til innhold

Kristiansand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen her fra Kristiansandsområdet med termin i sommer? Vi er et par stykker som prøver å få igang en termingruppe på facebook, men sørlendinger er vanskelige å finne tydeligvis ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Men har trodd jeg var den eneste;) har termin 26.juni

Er med i en junigruppe på facebook, men der er jeg den eneste fra Kristiansand.

Skrevet

Jeg bor i kr.sand men termin er ikke før beg av sep :)

Skrevet

Det går bra uansett :)

Skrevet

Bor også i Kr.sand men har ikke termin før i august =))

Skrevet

Jeg er og fra Kr.sand!:) men ikke termin før midten av september;)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg bor også i Kristiasand, men har ikke termin før midten av november...

Skrevet

Kristiansand her også, termin 28. okt. Vi er jo noen, men godt spredd!

Skrevet

Kristiansand her og. Nyinnflyttet :) termin 2 okt. Hvordan blir man med i fb-gruppa da?

Skrevet

Bump. Vil gjerne bli kjent i Kristiansand, jeg :)

Skrevet

Som innflytter er jeg nok ikke den mest kjente i byen, men vil gjerne bli kjent med flere som bor her, og da gjerne noen man kan gå sammen med ipermisjonen. :)

Skrevet

Kristiansand her også ;) Termin i slutten av nov :)

Skrevet

Dere som vil bli med i facebookgruppa, send meg en personlig melding :) Det er jo en gruppe for sommerbabyer, men det gjør jo ikke noe om det strekkes, blir en glidende overgang, og sikkert mye de med termin senere kan få ut av de med termin tidligere :)

Skrevet

Kristiansand her også,men ikke termin før i begynnelsen av desember! :)

Skrevet

Så kjekt, har sendt deg pm knøttet :)

Er nyinnflyttet fra Vestlandet, og kjenner ikke så mange utover mannens venner enda. Skal jobbe som ingeniør, men rekker ikke jobbe så lenge før jeg må ut i permisjon og ser for meg det kan ta litt tid å bli kjent.

Er det noen som vet hvor man kan kjøpe emmaljunga i Kristiansand?

Skrevet

Emmaljunga kan kjøpes hos babycare (med kinoen) eller barneland (med mcdonalds på sørlandssenteret). Anbefaler veldig barneland og Zelia som jobber der! Hun har lyst langt hår, kan alt, og fikser det meste:)

Hun bestilte til og med inn en vogn til meg selv om de ikke fører det merket i butikken:)

Skrevet

Madde, nå har vi en novemberbaby i gruppa, du kan bli med du også om du vil :) Litt fare for å bli veldig babysyk når man må vente lengst, kanskje ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...