Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Noe med lure tips Anonymous poster hash: ee48e...440
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Er det meningen at foreldrene skal komme i barnehagen den dagen? Anonymous poster hash: ef37d...65d
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Hva jeg gjør? Jeg er på jobb Ungene i barnehagen har alltid vinteraktivitetsdag på barnehagedagen. Anonymous poster hash: b7565...904
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Finnes det en barnehagedag? Anonymous poster hash: e66ea...69c
me_87 Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Finnes det en barnehagedag? Anonymous poster hash: e66ea...69c Ehh ja
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Her er det barnehagedag hver uke, mandag til fredag. Da er vi på jobb og ungene i barnehagen. Anonymous poster hash: 20d6e...8a6
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #7 Skrevet 9. mars 2014 Barnehagedagen??? Hva er det?? Anonymous poster hash: 59f24...cf1
me_87 Skrevet 9. mars 2014 #8 Skrevet 9. mars 2014 Barnehagedag er jo en spesiell dag som "feires" i barnehagen. Litt usikker på HVORDAN enda
Fertila Skrevet 9. mars 2014 #9 Skrevet 9. mars 2014 Jeg har nå hatt barn i barnehage i snart 6 år og jeg har aldri hørt om barnehagedagen.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #10 Skrevet 9. mars 2014 Jeg lurer også veldig på hva barnehagedgen er ( hvis det er noe annet enn en helt vanlig dag i barnehagen)? Anonymous poster hash: 89e4b...4fe
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #11 Skrevet 9. mars 2014 Har heller aldri hørt om "barnehagedagen". Anonymous poster hash: 7c469...535
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #12 Skrevet 9. mars 2014 Barnehagen åpner dørene for nabolaget og besteforeldre, og serverer vaffler og saft. Anonymous poster hash: 0a488...13e
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #13 Skrevet 9. mars 2014 Har aldri hørt om, etter fem år med barn i barnehage ... Anonymous poster hash: 89e4b...4fe
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #14 Skrevet 9. mars 2014 Vi har ikke gjort noe ut av barnehagedagen de siste årene. .. , så hadde vært fint med noen tips. Er det 18.mars? Anonymous poster hash: 07924...287
me_87 Skrevet 9. mars 2014 #15 Skrevet 9. mars 2014 Jeg lurer også veldig på hva barnehagedgen er ( hvis det er noe annet enn en helt vanlig dag i barnehagen)? Anonymous poster hash: 89e4b...4fe Ja det er noe annet enn en helt vanlig dag. Dette er en spesiell dag som hvertfall "feires" i barnehager i bergen der jeg har barnet mitt. Dagen er også oppført som spesiell på barnehagekalenderen vi har fått. Men ettersom dette er første året i barnehage så er jeg usikker på hva de gjør denne dagen.
me_87 Skrevet 9. mars 2014 #16 Skrevet 9. mars 2014 Barnehagen åpner dørene for nabolaget og besteforeldre, og serverer vaffler og saft. Anonymous poster hash: 0a488...13e Det høres kjekt ut
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #17 Skrevet 9. mars 2014 Aldri hørt om barnehagedagen,her heller?? Den feires iallfall ikke i denne barnehagen:) når er den? Anonymous poster hash: c58f5...ab9
Anonym bruker... Skrevet 9. mars 2014 #18 Skrevet 9. mars 2014 Der jeg jobber skal barna lage utstillinger og vi lager hente suppe som foreldrene får når de henter..
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #19 Skrevet 9. mars 2014 Jeg har barn i kommunal barnehage i Bergen, og har aldri hørt om dette... Anonymous poster hash: 59f24...cf1
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #20 Skrevet 9. mars 2014 Har hatt 3 barn i barnehage (til sammen i over 12 år), og har aldri hørt om denne dagen..... Anonymous poster hash: a14f1...0a7
LivetErEnLek Skrevet 9. mars 2014 #22 Skrevet 9. mars 2014 Hvert år i mars, er det en barnehagedag. Det er utdanningsforbundet som bestemmer hva som er årets tema og i år er det demokrati og barns medvirkning som står i fokus. Dette er en dag som barnehagene skal bruke til å formidle hva som faktisk skjer rundt om, hvilken kompetanse vi sitter inne med i forhold til temaet, hvordan vi jobber med nettopp dette. Vi har alltid markert dette der jeg har jobbet. Ofte har vi jobbet med temaet på forskjellige plan og dette er blitt dokkumentert og formidlet på denne dagen. Vi har invitert foreldre, politikere, folk fra høyskolen osv. Vi har også skrevet artikler som har blitt publisert i avisen denne dageb, hatt stand i byen osv. Det handler om faglighet og burde være noe annet enn en vanlig foreldrekaffe.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #23 Skrevet 9. mars 2014 Hvert år i mars, er det en barnehagedag. Det er utdanningsforbundet som bestemmer hva som er årets tema og i år er det demokrati og barns medvirkning som står i fokus. Dette er en dag som barnehagene skal bruke til å formidle hva som faktisk skjer rundt om, hvilken kompetanse vi sitter inne med i forhold til temaet, hvordan vi jobber med nettopp dette. Vi har alltid markert dette der jeg har jobbet. Ofte har vi jobbet med temaet på forskjellige plan og dette er blitt dokkumentert og formidlet på denne dagen. Vi har invitert foreldre, politikere, folk fra høyskolen osv. Vi har også skrevet artikler som har blitt publisert i avisen denne dageb, hatt stand i byen osv. Det handler om faglighet og burde være noe annet enn en vanlig foreldrekaffe. I vår barnehage, på vinteraktivittsdagen, lager ungene alltid snø- og isskulpturer som skal vise årets tema. Men noe mer enn det viser de ikke frem, men mulig det er møter med andre enn oss foreldre. Merkelig at så mange skriver her at de ikke har hørt om barnehagedagen. Er ikke det noe alle barnehager har? #3 Anonymous poster hash: b7565...904
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #24 Skrevet 9. mars 2014 Hvert år i mars, er det en barnehagedag. Det er utdanningsforbundet som bestemmer hva som er årets tema og i år er det demokrati og barns medvirkning som står i fokus. Dette er en dag som barnehagene skal bruke til å formidle hva som faktisk skjer rundt om, hvilken kompetanse vi sitter inne med i forhold til temaet, hvordan vi jobber med nettopp dette. Vi har alltid markert dette der jeg har jobbet. Ofte har vi jobbet med temaet på forskjellige plan og dette er blitt dokkumentert og formidlet på denne dagen. Vi har invitert foreldre, politikere, folk fra høyskolen osv. Vi har også skrevet artikler som har blitt publisert i avisen denne dageb, hatt stand i byen osv. Det handler om faglighet og burde være noe annet enn en vanlig foreldrekaffe. I vår barnehage, på vinteraktivittsdagen, lager ungene alltid snø- og isskulpturer som skal vise årets tema. Men noe mer enn det viser de ikke frem, men mulig det er møter med andre enn oss foreldre. Merkelig at så mange skriver her at de ikke har hørt om barnehagedagen. Er ikke det noe alle barnehager har? #3 Anonymous poster hash: b7565...904 Men hva gjør de visst det ikke er snø den dagen da? Anonymous poster hash: ef37d...65d
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #25 Skrevet 9. mars 2014 Hvert år i mars, er det en barnehagedag. Det er utdanningsforbundet som bestemmer hva som er årets tema og i år er det demokrati og barns medvirkning som står i fokus. Dette er en dag som barnehagene skal bruke til å formidle hva som faktisk skjer rundt om, hvilken kompetanse vi sitter inne med i forhold til temaet, hvordan vi jobber med nettopp dette. Vi har alltid markert dette der jeg har jobbet. Ofte har vi jobbet med temaet på forskjellige plan og dette er blitt dokkumentert og formidlet på denne dagen. Vi har invitert foreldre, politikere, folk fra høyskolen osv. Vi har også skrevet artikler som har blitt publisert i avisen denne dageb, hatt stand i byen osv. Det handler om faglighet og burde være noe annet enn en vanlig foreldrekaffe. I vår barnehage, på vinteraktivittsdagen, lager ungene alltid snø- og isskulpturer som skal vise årets tema. Men noe mer enn det viser de ikke frem, men mulig det er møter med andre enn oss foreldre. Merkelig at så mange skriver her at de ikke har hørt om barnehagedagen. Er ikke det noe alle barnehager har? #3 Anonymous poster hash: b7565...904 Men hva gjør de visst det ikke er snø den dagen da? Anonymous poster hash: ef37d...65d Vi bor i Finnmark. Det er alltid snø i mars. Tro meg Anonymous poster hash: b7565...904
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå