Bustetroll Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Hjelpes.. Begynte å få vondt i halsen i går kveld, og i dag våknet jeg opp med ekstremt vond hals.. Eller, det er faktisk ikke vondt i halsen, men mellom ganen og nesa hvis dere skjønner.. Hatt sånn ekkelt ubehag i hodet som man ofte får når man er forkjøla i hele dag, og plutselig nå for 30 min begynte jeg å få frysninger.. Jeg er jo ikke kald., Har på ullgenser og det er 26 grader her inne, merker også at jeg ikke fryser, men jeg har hatt gåsehund i 30 min i strekk, og frysninger i hele kroppen, konstant. Er dette et tegn på kommende sykdom? =(Jeg har ikke vært forkjøla på 2 år, og influensa har jeg vel ikke hatt siden jeg var barn, så er det influensa symptom? VIL IKKE BLI SYYYK!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Vanlig at man får frysninger når feberen stiger raskt, kan høres ut som et frostanfall. Anonymous poster hash: a1cc0...718
Bustetroll Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2014 Vanlig at man får frysninger når feberen stiger raskt, kan høres ut som et frostanfall. Anonymous poster hash: a1cc0...718 ja det begynte helt plutselig :S Får måle feberen etterpå
PrinsesseHengepupp Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Når feberen stiger fryser man. God bedring.
Bustetroll Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2014 Når feberen stiger fryser man. God bedring. Jeg blir jo panisk vet du Ikke fordi jeg er redd for å bli syk, men fordi tiiiiilfelle det skulle være noe alvorlig, så må jo noen ta vare på jenta mi. Men, det er vel bare vanlig influensa. Aldri opplevd noe slik før, så var litt snodig..
Sokkedyret Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Influensa!! Legg deg under dyna og forberede deg på å bli der noen dager!!
Bustetroll Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2014 Influensa!! Legg deg under dyna og forberede deg på å bli der noen dager!! Men det kan jeg jo ikke. Har en vilter 1'åring, hund og jobb !
PrinsesseHengepupp Skrevet 9. mars 2014 #8 Skrevet 9. mars 2014 Influensa!! Legg deg under dyna og forberede deg på å bli der noen dager!! Men det kan jeg jo ikke. Har en vilter 1'åring, hund og jobb ! Jobben blir ikke borte, ettåringen klarer seg med kjeks og lettvindtløsninger ettpar dager og hunden klarer fint tissetur på trappa til du er bedre. Du er ikke den første multitaskende alenemoren som blir slått ut av et virus. Så med fare for å gjenta meg selv: god bedring ;-)
Bustetroll Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #9 Skrevet 9. mars 2014 Influensa!! Legg deg under dyna og forberede deg på å bli der noen dager!! Men det kan jeg jo ikke. Har en vilter 1'åring, hund og jobb ! Jobben blir ikke borte, ettåringen klarer seg med kjeks og lettvindtløsninger ettpar dager og hunden klarer fint tissetur på trappa til du er bedre. Du er ikke den første multitaskende alenemoren som blir slått ut av et virus. Så med fare for å gjenta meg selv: god bedring ;-) Influensa! Nei! Det går ikke. Skal ta en kokvarm dusj snart, så legge meg i senga så våkner jeg opp frisk i morgen! Jeg har ikke vært syk på 2 år som sagt. Har hatt det forstadiettil forkjølelse ca 3 ganger, men bare slik at et prikker litt i halsen, så går det over igjen før det bryter ut.. Virker litt annerledes nå dessverre, men det er jo lov å håpe.. Tusen takk! Nei, jeg skal nok klare meg selv om jeg er virusvoldtatt
Bustetroll Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #10 Skrevet 9. mars 2014 Hmm... 38,8 hva tilsvarer det? 1. Er det litte-granne-syk-kan-fint-gå-på-jobb?2. Se det an!3. Du må ligge i sengen og slappe av4. Doktor? Som nevnt, jeg er ikke ofte syk, haha. Gå fra 37 til nesten 39 på 5 minutter, det var snodig.. Skal i alle fall gi beskjed til sjefen nå, så hun er advart om at jeg kaaanskje ikke kommer i morgen
PrinsesseHengepupp Skrevet 9. mars 2014 #11 Skrevet 9. mars 2014 Rettelse; du kommer ikke i morgen ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #12 Skrevet 9. mars 2014 Ta to paracet og legg deg i sengen:) God bedring. Anonymous poster hash: b475d...4c6
Bustetroll Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #13 Skrevet 9. mars 2014 Du er syk. Ta paracet og hold senga. En feberfri dag anbefales. Ellers ender du opp som meg. Hadde feber på kvelden. Var normal da jeg våknet. Gikk ut. Endte opp med halvannen uke i sengen. Bedre å la kroppen få sjansen til å bli frisk. Det er sant. Blir nok senga i morgen ja. Heldigvis er det ikke fullt kjør på jobben enda. I en oppstartfase og har ingen møter i morgen eller annet avtalt de nærmeste dagene. Kan evt få hjem pc'en og jobbe litt hjemmefra:)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #14 Skrevet 9. mars 2014 Hvis du ikke pleier å være syk så vil jeg si at 38,8 er høy feber. God bedring! Hold senga i morgen! Anonymous poster hash: a1cc0...718
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2014 #15 Skrevet 9. mars 2014 Pass på at du spiser ektra godt samt mer vitamintilskudd, dette for barnet og deg og ikke nødv.for å forkorte forløpet! Næringsrikt mat og hvile, la barnet leke i stua mens du ligger under dyna! Få noen venner til å passe på hunden en uke eller så ;-). Paracet ville jeg tatt i hht pakke anvisning ville hjelpe på formen ;-) God bedring! Anonymous poster hash: 7fae1...3b4
Bustetroll Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #17 Skrevet 10. mars 2014 Status? Status perfecticus! Kanskje ikke helt men. Tror jeg svettet ut all sykdommen i løpet av natta.. Hadde 38,2 da jeg våknet, men nå føler jeg meg bare småforkjøla, så er nok ikke noe influensa på gang Satser på jobb i morgen!
PrinsesseHengepupp Skrevet 10. mars 2014 #18 Skrevet 10. mars 2014 Vel, perfekt og perfekt frøken, det er forholdsvis høy feber til å være målt ved oppvåkning, som oftest stiger tempen merkbart utover dagen, dessverre. Så jeg hadde nok ikke heist flagget riktig enda Meeen for all del, man blir iallfall ikke sykere av å tenke positivt, som oftest
amandine Skrevet 10. mars 2014 #19 Skrevet 10. mars 2014 ja ja, hvis du ikke har vært syk på to år er du vel kanskje i kategorien uerfaren hi hi.. Hvis du virkelig hadde 38,2 i dag morges håper jeg bare at du kommer deg ok gjennom dagen og hjem i seng.. Godt humør hjelper mor mye, men er vel muligens ikke virksomt mot feber. Håper du ikke har fått influensa, god bedring og sov godt!
Bustetroll Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #20 Skrevet 10. mars 2014 ja ja, hvis du ikke har vært syk på to år er du vel kanskje i kategorien uerfaren hi hi.. Hvis du virkelig hadde 38,2 i dag morges håper jeg bare at du kommer deg ok gjennom dagen og hjem i seng.. Godt humør hjelper mor mye, men er vel muligens ikke virksomt mot feber. Håper du ikke har fått influensa, god bedring og sov godt! Er hjemme i dag! Har vasket og ryddet og lett etter sofaer på finn.no . Er ikke slapp i det hele tatt, bare bittelitt snufsete.. Så tror dette var verdens korteste sykdom! Krysser bare fingrene for at jeg er 100% frisk i mrogen:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå