Gå til innhold

Når er det OK å kjøpe barnevogn ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 16 uker på vei, syns fortsatt det er for tidlig å kjøpe inn ting til bebi. Men tid kjøpte dere vogn ?

Jeg har lyst til å kjøpe vogn i mai, men er det "for tidlig" ? Dessuten kunne det være opp mot 10 uker bestillingstid på den vognen jeg vil ha. 

Er førstegangs gravid, så vet ikke helt tid det er vanlig å kjøpe inn utstyr :)

Anonymous poster hash: cc856...8c5

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg kjøpte vogn ca 2 mndr før begge gangene, fordi jeg da fant en vogn jeg ville ha og til rette prisen. Jeg kjøper kun brukt, og da må man nesten slå til før noen andre gjør det :)

Anonymous poster hash: ecc17...2c6
Skrevet

Jeg bestilte ny vogn nå i dette svangerskapet slik at jeg fikk den levert i svangerskapsuke 36😊 Hadde ok vogn, men de to miste blir veldig tett så her ble det søsken vogn.

Venter nr fire og relativt avslappet.

Anonymous poster hash: 6eece...db9

Skrevet

Jeg kjøpte vogn ca 2 mndr før begge gangene, fordi jeg da fant en vogn jeg ville ha og til rette prisen. Jeg kjøper kun brukt, og da må man nesten slå til før noen andre gjør det :)

Anonymous poster hash: ecc17...2c6

Okei, så da blir det ikke rart om jeg kjøper inn vogn og litt forskjellig andre ting ca 3 mnd før termin ? :)

Skrevet

Jeg er i uke 17 og har allerede vogna på plass :) Kom over et kjempetilbud, så hvorfor vente? Vi har god plass til den, og tiden går fort. Plutselig er det mye som skal på plass på kort tid, og kanskje er ikke kroppen så villig til å styre lenger. 

Jeg synes det er OK at man begynner å handle når man føler for det. Ingen fasit :)

Skrevet

Jeg ventet til barnet var født, og da var selvfølgelig drømmevogna solgt. Om det er bestillingstid, så i 6-7. mnd.

Anonymous poster hash: 1b4bf...46a

Annonse

Skrevet

Vi har kjøpt vogn nå, i uke 32. Uke 16 er altfor tidlig.

Anonymous poster hash: e106f...b66

Skrevet

Kjøpte vogn i uke 19 med første.

Anonymous poster hash: cccbe...27c
Skrevet

Kjøpte vogn i uke 29 :)

Anonymous poster hash: ff14f...cf0
Skrevet

Kjøpte vogn med første 1 mnd etter barnet var født. Denne gangen kjøpte vi vogn da jeg var i uke 13 pga godt tilbud.

Anonymous poster hash: 1bb83...ff8
Skrevet

Begge mine er premature, så hadde ikke alt på plass da de ble født

Anonymous poster hash: 00fc8...2cb

Skrevet

Vi har kjøpt vogn nå, i uke 32. Uke 16 er altfor tidlig. Anonymous poster hash: e106f...b66

Hvorfor redet altfor tidlig? Det må da være opp til den enkelte når en har lyst til å kjøpe inn utstyr.

Skrevet

Lurt å begynne tidlig og fordele det litt. Blir dyrt å kjøpe alt på en gang. (Om dere ikke sparer da)

Anonymous poster hash: fbee7...c18

Annonse

Gjest Løvemusene
Skrevet

Hvorfor svarer noen at det er for tidlig ved 16 uker??

Vi kom over et kupp når jeg var 9-10 uker på vei, kjøpte selvsagt, sparte 5000 kr. :)

Skrevet

Så det blir ikke teit om jeg begynner å tenke på å bestille vogn etter jeg har vært på den ordinære ultralyden ? Da vil jeg være 19/20 uker :)

HI

Skrevet

Vi tenker at kommer det et knallgode tilbud så slår vi til selv om det blir veldig tidlig. Er egentlig det som er planen min. Regner med det kommer noe salg i løpet av de neste 6 månedene.

Skrevet

Tror jeg bestilte vogna når jeg var 25 uker ca. Hentet den ca 30 uker på vei. Kjøp utstyr når du vil. Det er du som bestemmer. Innkjøp er kos og jeg fordelte det godt utover for å nyte det hele veien:)

Anonymous poster hash: 796f8...466

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...