Gå til innhold

Er dette kynnere?

Anbefalte innlegg

Jeg har siden uke 20 og noe kjent stikkinger ned mot underlivet, spesielt når jeg beveger meg og går fort. Har lest om kynnere, og det beskrives jo ikke sånn, men er det det jeg har likevel? Nå er jeg i uke 38 og stikkingen har bare blitt sterkere og sterkere for hver uke som går.

Anonymous poster hash: 9f783...8c3
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144126177-er-dette-kynnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kynnere er sammentrekninger i magen der magen blir hard før det slipper. Som en veldig lett og ikke vond versjon av rier:)

Stikningene er kanskje at babyen presser nedover, eller modning?

jeg er bare i uke 32, men har hatt mye stikninger og legen da bare at det var normalt. Ikke veldig bra svar ser jeg, men helt vanlig:)

Jeg er ikke noen fagperson så det er kun min egen erfaring altså:)

Jeg tror ikke det trenger å være modning, jeg har ikke hatt noen modning selv, men mye stikking så kan vel like gjerne være at babyen presser/ting vokser tror jeg. Men helt normalt ihvertfall.

Og kynnere trenger du ikke merke i det hele tatt, mine er bare knapt merkbare og da kjenner jeg etter.

Annonse

Jeg merket ikke noe særlig til disse kynnerne da jeg gikk med mitt første barn. Kjente på slutten at magen var hard som stein, men kjente ikke noe mer. Nå kjenner jeg kynnere og de er veldig ubehagelige. Magen er hardt og det gjør litt vondt og. De er mer eller mindre konstante til jeg får endret situasjon. Kommer ofte når jeg lager mat og forsvinner når jeg setter meg.

Noe stikking har jeg ikke kjent, dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...