Gå til innhold

Hva står på menyen denne søndagen da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grønnsakssuppe, for jeg ville ha kjøttet. Suppa er der bare for å gjøre kjøttet godt. Også skal vi ha nystekte rundtstykk til å duppe i.

Perfekt timing, siden helgen ikke ble som planlagt. Mormor endte på sykehuset, så da kjører pappa forbi og han trenger middag (han var fornøyd med å slippe å lage stekt egg mange dager på rad. Eneste han klarer på kjøkkenet) og da ble det litt kluss med levering og henting av tantebarn. Så mulig det kommer flere middagsgjester engang eller flere idag.

Anonymous poster hash: 38a19...7b9

Skrevet

Ingenting , siden jeg er syk og mannen er på jobb.

Anonymous poster hash: f255f...f91

Skrevet

Her blir det ribbe, poteter, rosenkål og blanda kokte grønnsaker. Serveres med ribbefett for den som vil ha det og hjemmelaget brunsås for den som vil ha det, tyttebær og flatbrød :)

Skrevet

Er ikke i form i dag, så da blir det amerikansk gryterett med nystekte rundstykker. Hadde jeg orka, så skulle jeg kjørt til nærmeste junkfoodstedet og handla Burger og pizza;-)

Skrevet

Helstekt kylling og ovnsbakte grønnsaker. Og en god saus til. 

Skrevet

Sashimi og ovnsbakt laks med no' krydder og urter, asparges, brokkoli, vårløk og hjemmelaget potetstappe. Ikke alle i familien er like glade i rå fisk, så da blir det begge deler.

Skrevet

Mc donalds. Hver søndag:)

Noe av det jævligste jeg har hørt kostholdsmessig.. Oppdrar dere barn til å lære at søndagsmiddagen er mcdonalds?

Anonymous poster hash: 47c11...936

Skrevet

Langtidsstekte koteletter og krokanis til dessert :)

Skrevet

Mannen vil ha kyllingtaco. Altså fajitas. Jeg vil ha wok. Kvelden får vise:)

Anonymous poster hash: 674cd...77a

Skrevet

Ja, det er fast tradisjon i familien min anonym:) Alle møtes på mc hver søndag kl 3. Alltid gjort

Skrevet

Ja, det er fast tradisjon i familien min anonym:) Alle møtes på mc hver søndag kl 3. Alltid gjort

:o

Anonymous poster hash: 5289f...dd1

Skrevet

Svinestek med poteter, grønnsaker, surkål og brun saus.

Hjemmelaget sjokoladepudding med vaniljesaus til dessert.

Skrevet

Høres skikkelig spennende ut, siden du er her inne kvart over tre :fnise:

Anonymous poster hash: 6d298...554

Skrevet

Kyllingwok her i dag.

Karamellmousse med blåbær til dessert.

Anonymous poster hash: d25bb...11b

Skrevet

For en fantastisk tradisjon å videreføre til barna.. 😣

Skrevet

Langstekte koteletter med gratinerte grønnsaker.

Pastinakk,løk, blomkål, brokoli i form. Heller over en blanding av matfløte, et par ss med Creme Fraishe, hvitløk, salt og pepper og masse friske urter. Litt ost på toppen.

Anonymous poster hash: 4dc0c...ff6

Skrevet

For en fantastisk tradisjon å videreføre til barna.. 😣

huff så nitrist

Anonymous poster hash: f584c...a7a

Gjest Julia1984
Skrevet

Hjemmelaget fiskegrateng med masse torsk. Revne gulrøtter som tilbehør og salat. Eldste som har bestilt fiskegratengen!

Skrevet

Hjemmelaget fiskegrateng her og:) lager for første gang, så håper det blir spisendes:p

Skrevet

Alt i ett gryte ala trines matblogg. Veldig godt , og enda bedre dagen etter 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...