Smokk2013 Skrevet 8. mars 2014 #1 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg ble litt usikker på det du skreiv i den andre tråden, men det er kanskje fordi det var mye "støy". Regnbuen kan passe meg, jeg er opptatt av at folk skal få være seg selv og slår meg til ro med at folk er forskjellig hvis det var det du mente? Du kan gjerne prøve igjen:) mann og barn ogsånn:) ble veldig nysgjerrig på dette med barnerom:p er prøvene på nr to.. Spå hva du vil bare ikke skumle ting som død ogsånn:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144126021-hei-dette-er-meg-med-regnbuen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirelila Skrevet 9. mars 2014 #2 Del Skrevet 9. mars 2014 Hei, ja, det ble mye støy på den andre tråden. Og jeg har fått bekreftet nå at det ikke var deg jeg så, men en som spurte rett før deg. Men akkurat det første jeg skrev, i forhold til kosthold, så ser jeg fortsatt bilder av matlaging, og en gryende interesse for en ny vri på kjøkkenet. Og siden bildet holder seg fast, så tror jeg at det hører til deg. Driver du å leker deg med noen nye kryddervarianter eller noe slikt om dagen? Jeg skal prøve å se deg igjen, men må vente til uka. Da har jeg bedre tid og mer ro rundt meg, og kan stole mer på bildene jeg får. Men fint om du bekrefter/avkrefter i forhold til de bildene jeg får opp i forbindelse med mat og kjøkken, så jeg vet om jeg er riktig "pålogget" denne gangen. Og nå har jeg også opprettet meg en egen spå-profil. Til nå har jeg kun spådd impulsivt på generelle henvendelser på anonymforumet, dersom jeg opplever å få bilder som kan være til hjelp. Men graviditeter derimot, der får jeg sjeldent opp noen bilder, og jeg mangler bekreftelser på om de bildene jeg har hatt stemmer. Jeg vil derfor være svært forsiktig med å spå i forhold til akkurat det, så er du advart. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144126021-hei-dette-er-meg-med-regnbuen/#findComment-146189036 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå