Gå til innhold

Noen som har erfaringer med Synarela?

Anbefalte innlegg

Gjest Løvemusene

Skal visst starte på det i slutten av april jeg, har brukt Suprecur på alle tre forsøkene på første barn.

Lurer på noen ting... Dere som har brukt synarela, var det full effekt av den? Hvor mange dager måtte dere bruke den? Kom mensen når den skulle? Fikk dere noen bivirkninger eller andre ting?

Skjønner inne hvorfor jeg ikke kunne bruke det de vet jeg fungerer godt på :/

Fortsetter under...

Jeg har brukt synarela på alle mine forsøk (tre), så kan ikke sammenligne med noe. 

Men for meg fungerte det bra ift at mensen kom som den skulle. 

Ift bivirkninger merket jeg mest første gang, kanskje fordi jeg var mer forberedt de andre gangene. Men jeg fikk hetetokter Litt ubehagelig, men de var kortvarige og ikke så veldig kraftige. Ellers så vet jeg ikke helt om det er sprayen eller det er pga prosessen i seg seg. Men fram til egguttak har jeg vært noe vimsete (mer enn vanlig). Hukommelsen og evne til fokus har vært på halv tolv! 

Apropos hukommelse så husker dessverre ikke i farta hvor lenge jeg brukte den. Siste spraydose var ihvertfall samme dag som eggløsningssprøyta. 

Er det fortsatt første barn dere forsøker på? Kan valg av nedreguleringsmetode påvirke eggkvalitet og /eller antall egg? Om det evt er noe der som gjør at de bytter?? Vet ikke, bare "tenker høyt". 

Uansett, lykke til med nytt forsøk!! :-) 

Gjest Løvemusene

Hei og takk for svar, godt å høre at det funket bra :)

Nei dette gjelder søskenforsøk. Jeg var bare redd de ville prøve noe nytt på meg og risikere at jeg ikke responderte like godt. Men da får jeg håpe det går bra også da!

Trodde ikke det skulle ha noe å si på eggkvalitet nei. De sa på Riksen at de helst ville at alle skulle bruke Synarela men det har vært lite på markedet, derfor de har brukt Suprecur i perioder :P

Takk for det, begynner ikke på spray før ca. 25. april da :)
Nylig gravid ser jeg? Gratulerer :)

Synarela ga meg skikkelig skallebank til tider, men jeg fant ut at det hjalp hvis jeg ikke trakk pusten no særlig inn når jeg spraya d inn. Bare pustet lett inn mens jeg sprayet. Hetetokter var også noe som skjedde hver dag, og så var d klin umulig å ha sex pga d som på fint kalles vaginal tørrhet. Kjøpte til og med glidemiddel (har aldri d i hus ellers), men til og med dynket i d så svei d no helt sykt. Hehe, bra d bare er du som vet hvem jeg er hønni ;)

Ellers skjedde d vel en gang at mensen ble et par dager forsinka, og jeg blødde vel også litt flere dager på rad en gang jeg gikk på den.

Regner jo med at de vet hva de gjør disse legene, så hvis de mener du kan gå på Synarela selv om Suprecur funket sist så må jo d stemme. De kan vel ikke være så idioter at de ikke har fått med seg hva du gikk på sist, og de vil vel ikke teste ut no nytt hvis d er en sannsynlighet for at d kan fungere dårligere.

Uuuh! Dette er sååå spennende!!! Måtte dere forskjønne verden igjen darling i februar 2015 ;) ;)

Gjest Løvemusene

Synarela ga meg skikkelig skallebank til tider, men jeg fant ut at det hjalp hvis jeg ikke trakk pusten no særlig inn når jeg spraya d inn. Bare pustet lett inn mens jeg sprayet. Hetetokter var også noe som skjedde hver dag, og så var d klin umulig å ha sex pga d som på fint kalles vaginal tørrhet. Kjøpte til og med glidemiddel (har aldri d i hus ellers), men til og med dynket i d så svei d no helt sykt. Hehe, bra d bare er du som vet hvem jeg er hønni ;)

Ellers skjedde d vel en gang at mensen ble et par dager forsinka, og jeg blødde vel også litt flere dager på rad en gang jeg gikk på den.

Regner jo med at de vet hva de gjør disse legene, så hvis de mener du kan gå på Synarela selv om Suprecur funket sist så må jo d stemme. De kan vel ikke være så idioter at de ikke har fått med seg hva du gikk på sist, og de vil vel ikke teste ut no nytt hvis d er en sannsynlighet for at d kan fungere dårligere.

Uuuh! Dette er sååå spennende!!! Måtte dere forskjønne verden igjen darling i februar 2015 ;) ;)

Haha jeg dauer, leste og leste så tenkte jeg inni meg (husker hun hvem Løvemusen er nå?) Haha, takk for svaret hønni, greit å vite hva jeg kan være forberedt på. Husker du fikk plager av nesesprayen. Et par dager forsinka mensen gjør jo ingenting, så lenge den kommer :)

Ja håper inderlig de lar oss bruke menopur også da, funket kun den gangen vi prøvde det!

Hihi takk for det :) Men først er det din tur mihi <3 <3 <3

• 4 uker senere...

Hei

Jeg har et veldig viktig spørsmål, dagen 22  Mars startet jeg  med Synarela,for  to dager  siden ble jeg syk i halsen min lege foreskrive penicillin, spørsmålet mitt er.Har noen konsekvens ved og bruk  penicillin og  synarela samtidig?

Tusen takk på forhånd

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...