Gå til innhold

sliter med å finne hjerte lyden

Anbefalte innlegg

Fikk min angelsound i posten i dag. Trodde jeg fant noe i stad etter sikkert to omganger med 10 min. Prøver nå igjen og sikkert ligget i 10 min igjen uten å klare å finne den.

Er uke 17 til søndag.

Blir jo bare enda mer sprø.

Fortsetter under...

Jeg tror på å ikke bruke angelsound da det kan gjøre at  en blir unødig beskymret. Jeg var hos jordmor i uke 17 og da ønsket hun ikke å lytte på hjertelyd, men i uke 22 så gjorde hun det. Min er veldig aktiv i magen så da prøver jeg å stole på det i stedet for å bli redd av å lytte etter hjertelyd å kanskje ikke høre det.

Jeg er av en helt annen oppfatning, for meg har Angelsounds vært genial. Er langt over gjennomsnittet bekymret og hadde blitt gal dersom jeg ikke hadde hatt en Angelsounds som kunne gi meg bekreftelser før sparkene begynte. De gangene jeg har slitt litt med å finne lyden har jeg bare forsøkt litt senere og funnet den. Både jordmor og legen min synes det bare er positivt jeg bruker Angelsounds for å få "peace of mind" på at det er et lite liv der inne. Når man venner seg til å bruke en doppler, er det også mye lettere å finne hjertelyden senere.

Anonymous poster hash: f7b3d...4c6

Annonse

Jeg er enig med anonym over.

Har vært veldig bekymret i det siste. Innbilt meg en ma i uke 14.

Beukte angelsound i går og hørte hjertelyden :) Da kunne jeg senke skuldrene.

Men kan lett forstå at en angelsoung kan og gi unødvendige bekymringer hvis man ikke finner hjertelyden.

Man må bare være klar over det når man prøver a sound, at det ikke er lett å finne hjertelyden

Anonymous poster hash: 7430f...e8f

Jeg er hysterisk mom to be for å si det sånn, var det med forrige mann også.

Ville helst ikke kjøpe souden jeg heller, men gjorde det til slutt.

Er like hysterisk med som uten, men blir nok kanskje mer hysterisk når jeg ikke finner lyden.

I går fant jeg den ikke, men klarte å legge den fra meg fordi jeg tror jeg hørte den romstere sånn der inne. Hørte noe svake dunk, men usikker hcs det var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...