Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Har et vennepar med en sønn på 6 år, de reiser alltid til syden uten han. Syns litt synd på denne gutten som aldri får oppleve gleden med syden sammen med foreldrene, men bare må bli hjemme med besteforeldrene hver ferie! Kunne ikke tenke meg ferie uten sønnen min og han er bare 2 år! Har vært i syden og storkost seg, gleder meg til vi skal reise sammen med han til sommeren igjen. Er det vanlig at folk tar ferie fra ungene sine og? Anonymous poster hash: 872aa...15b
smurfis Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har inntrykk av at folk flest tar med seg barna på ferie. Det skulle da bare mangle.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Om det er vanlig vet jeg ikke. Men man kan jo lure på hvorfor de fikk barn om de hvert år reiser fra barnet når de har ferie og barnet ikke får reise på ferie annet enn til besteforledrene. Ikke at det er noe galt å feriere hos besteforeldre. Men syns det var en merkelig prioritering av tid og penger fra foreldrenes side. Anonymous poster hash: 50d08...b18
BellaSuz Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Nei det har jeg ikke hørt om i min omgangskrets iallefall! Klart man tar med barnet på ferie, det skulle jo bare mangle. Har man barn så ferierer man jo selvfølgelig sammen! Man kan selvfølgelig innvilge seg en kjærestehelg innimellom uten barn, men hovedferien til syden tar man med barna.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 En seksåring ville jeg ikke "snytt" for en syden-tur. Vi har derimot hatt ferie uten barna to ganger. Første gangen var de 1 og 2 år og vi var på bryllupsreise. Andre gangen var de 2 og 3 år, og vi hadde en uke alene i Egypt. Sikkert mange som syns dette er helt forkastelig, men barna var med sine besteforeldre som de forguder, og jeg vil påsto at de hadde det minst like kjekt som oss. Nå er de eldre og blir selvsagt med. Anonymous poster hash: a6921...3d4
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Om det er vanlig vet jeg ikke. Men man kan jo lure på hvorfor de fikk barn om de hvert år reiser fra barnet når de har ferie og barnet ikke får reise på ferie annet enn til besteforledrene. Ikke at det er noe galt å feriere hos besteforeldre. Men syns det var en merkelig prioritering av tid og penger fra foreldrenes side. Anonymous poster hash: 50d08...b18 Ja, helt enig med deg! Vi reagerer også på at de konsekvent reiser til syden uten han. Skjønner ikke hvorfor de vil ha barn egentlig. De forsøkte å presse oss til å ha barnevakt på vår sønn og reise bort med de en langhelg da sønnen vår var 7 mnd, for det var de vandt til. Kommer ikke på tale her. Anonymous poster hash: 872aa...15b
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 Ikke vanlig i min omgangskrets, her får folk barn for å dele opplevelser sammen med dem heldigvis! Anonymous poster hash: 1661f...f79
Englenemine Skrevet 7. mars 2014 #8 Skrevet 7. mars 2014 Ikke vanlig og jeg forstår heller ikke hvorfor de fikk barn....
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #9 Skrevet 7. mars 2014 Vi reiser alltid med barna, men det må vel enda være opp til de enkelte. Kanskje de har et stort behov for å lade opp en uke i året uten barn og pleie forholdet? Å være uten en uke har vel ikke noe med å ikke ønske å ha barn. La de kose seg, er sikker på at 6-åringen har det helt topp hos besteforeldrene.... Anonymous poster hash: 17841...8a2
Gjest ronja røverdatter Skrevet 7. mars 2014 #10 Skrevet 7. mars 2014 Det kan jo hende at barnet har det helt topp hos besteforeldrene, kanskje enda bedre enn i syden. Men rent generelt, reiser vi ikke på ferie uten barna.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #11 Skrevet 7. mars 2014 Tenker det er vanlig å ta de med, men heller ikke uvanlig å reise alene en gang i ny og ned! Spesielt når de er små 2-3 år så kan det jo være litt varmt for dem i syden om sommeren f.eks. Og besteforeldre ønsker jo som regel også å ha barnebarna! Jeg ville kanskje tatt en ferie med barna i tillegg om det var meg, men litt alenetid har jeg også tro på. Men tror ikke jeg klarer så veldig lenge uten barna! Anonymous poster hash: 6fd26...a4b
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #12 Skrevet 7. mars 2014 Ferier på ei uke og lenger ville je tatt meg barna på. Kjærlighetstur/shoppingtur e.l en helg eller langhelg er det ok å dra alene på. Man bør jo benytte litt sjanser til å være kjærester også... Ikke at jeg har noen, men hadde jeg hatt en.... Anonymous poster hash: a034e...bbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå