Gå til innhold

<3 Juni 2014-babyer <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig tredje trimester! :D

Starter en aldri så liten skravletråd for oss som går og gleder oss til junibabyer  :hjerte:  :hjerte:

Jeg har termin 1. juni og venter en liten gutt   :wub:

Skrevet

Hei Hei :) i gravidbladene står det at 3. Trimester er frå veke 29+0. Er det feil? Eg er 27+4 i dag. Termin 4. Juni

ps..så kos med gruppe her inne om:)

Skrevet

28+0 er det vel her inne har jeg forstått:-)

Skrevet

Litt forut her, men sniktitter inn her fordet;-) venter en jente 18. Juni, og hører vel egentlig ikke til her før om et par uker... Skal på ny ul 31. mars, og håper på å få en 3D-titt på lillesøster ;-)

Skrevet

Bare 12 uker igjen på meg nå! Tiden går raskt, altfor raskt føler jeg

Skrevet

Endelig tredje trimester! Termin 10. juni og har hatt ett laaangt svangerskap til nå, på grunn av ulike komplikasjoner. Nå er det bare sjarmøretappen igjen :) 

Skrevet

Oi er visst i 3. Trimester allerede! Ikke lenge igjen nå! 😄 28+2 i dag, termin 2. Juni 😊

Skrevet

Tredje trimester i dag her! Har termin 6.juni :-) Er så deilig at det begynner å bli vår ute, nå som vi nærmer oss termin :-)

Skrevet

Tredje trimester i går - termin 5 juni. Nå begynner det å gå opp for meg at fødselen faktisk nærmer seg! Spennende!

Skrevet

Sniktitter inn her, har termin 19. juni :) Følte bare det var mer relevante temaer her inne enn på 2. trimester gruppa. Så klar for siste etappe nå...dette er tredje og siste barn :)

Skrevet

Da slenger jeg meg inn her jeg også:-) fy så fort tiden går! 28+0 i dag (eller i morgen).. De to appene regner jo ikke likt, samme med jordmor og lege.. Blir forvirra av mindre! Termin er iallefall 7 juni:-)

Skrevet

termin 17 juni med en prins :) ny ul 24 mars :)

Skrevet

Jeg må bare få legge til at jeg gleder meg så veldig til frøkna kommer. I motsetning til de andre svamgerskapene har dette vært tungt - har slitt med oppkast som sluttet i uke 23, men som er startet igjen nå, samt et bekken som verker i alle ledd. Så nå er jeg i full gang med å planlegge fødebag, innrede soverom, ryddet i gammelt utstyr og klær, samt planlegge hvilke kjøp som gjenstår. Vi har en terasse og hage å få stell på til sommeren, og håper å få mange fine sommerdager her hjemme:-)

Hvordan har deres sv.skap vært?

Skrevet

Enig med deg Mor di! Dette svangerskapet har vært mye tøffere og med to andre å ta vare på, så blir det deilig når veslejenta kommer i juni :) Har slitt mye med kvalme de første mnd i tillegg til et bekken som lager trøbbel, svimmelhet, hjertebank og flere uvi. Glad og takknemlig for jenta som kommer, men klarer ikke nyte selve graviditeten like mye denne gangen.

Skrevet

Termin 7 juni :) liten gutt

Skrevet

Sniker meg inn selv om jeg ikke hører til her helt enda, 27+2 i dag :) Må jo få med meg hva som skjer her inne:)

Skrevet

Oppdaget akkurat at jeg er i 3. trimester, tiden gpr jo då utrolig fort når man har barn fra før. Lillesøster har termin 2.juni etter min ig legens beregning og 4. juni etter jordmors beregning!

Skrevet

Hurra, 1. dag i 3. trimester!! Jeg har gledet meg som en unge til julaften. Våknet for å tisse kl 00.20 og tenkte da - jeeeey, nå er det 3. trimester. Juhuu!

Termin 11. juni :) .

Skrevet

Termin 11. juni her også! :) Satser på at de neste ukene går fort! 

Skrevet

Sykt å tenke på.. Om 2 mnd. er det min første dag i permisjon.. På 17 mai hehe :-) sliter en del med bekken nå. Begynner virkelig bli tungt jobbe, bare det å lufte hunden er vondt.. Blæh..

Skrevet

Hei kan noen legge meg til Facebook gruppen :)

Skrevet

Kan noen legge meg og til i Facebook gruppen :)

Skrevet

Send meg en pm med navn og hvordan facebookprofilbilde ditt ser ut, så legger jeg deg til som venn og deretter i gruppa :)

Skrevet

28 + 3 i dag:D Termin 14 juni! Her aner vi ikke hvilket kjønn det er, veldig spennende:) Har en gutt på snart 5 fra før!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...