Gå til innhold

Vasker dere ansiktet med spesielle produkter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fjerner sminke med Simple sminkefjerning. Vasker med vann. Smører med ansiktskrem.

Peeler ansiktet i dusjen en/to ganger i uka.

Anonymous poster hash: e1daf...75c

Skrevet

Bruker 3-trinnsserien fra Clinique. Fikk en prøve på denne for ca 5 år siden og ble frelst. Før ble huden min ofte rød og sår, og flasset mye... spesielt i T-sonen. Etter at jeg startet med denne er huden helt slett og fin... Fantastisk serie. Trenger ikke bruke den hver dag heller. Består av såpe, ansiktsvann og lotion :)

Anonymous poster hash: d8aca...262

Hehehe... Dette beviser hvor forskjellig hud man har. Den serien er helt katastrofe for meg. Har prøvd den og ble fet og glinsende i huden av den rett og slett. ☺️ Men vet mange som elsker den. 👍

Anonymous poster hash: 29e81...ad2

Ja, rart det der. Før jeg oppdaget denne, så prøvde jeg mye som absolutt ikke funket. Sliter også med at jeg får rennende øyner av enkelte produkter, men ikke den. Man må nok bare prøve seg frem :)

Anonymous poster hash: d8aca...262

Skrevet

Jeg bruker ansiktsrens hver dag etterfulgt av ansiktsvann. Tror du ville blitt overrasket om du, etter din vanlige vaskerutine med bare vann, tok en bomullsdott med ansiktsvann og strøk over ansiktet. Vil nesten garantere at det vil sitte skitt på den...

Etter rens bruker jeg ansiktskrem og øyekrem. Anonymous poster hash: 29e81...ad2

Det er jeg allerede klar over ;) men jeg har ikke kviser, sorte prikker eller lignende. Har heller ikke tørr hud. Så har liksom bare holdt meg til vann. Men mulig jeg burde ta bedre vare på huden likevel...
Jeg har heller ikke kviser, sorte prikker eller verken tørr eller fet hud... For ordens skyld. Det er ikke slik at renseprodukter og ansiktskremer kun er for folk med hudproblemer av den typen. Anonymous poster hash: 29e81...ad2
Men hvorfor rense når huden er plettfri uten? Bare mine tanker etter å ha lest artikkelen :)
Fordi, som jeg nevnte/antydet i mitt første innlegg: huden blir rett og slett skitten etter en dags aktivitet. Som sagt: hvis du, etter å ha vasket huden slik du pleier til vanlig, stryker en bomullsdott med ansiktsvann over ansiktet og sjekker den etterpå så vil du se det selv...

Jeg gjør det med andre ord av samme grunn som at jeg dusjer/vasker resten av kroppen hver dag med såpe tilpasset den huden og håret. Anonymous poster hash: 29e81...ad2

Jeg bruker ikke såpe på kroppen heller jeg. Den sammenlikninger hjelper derfor ikke.

Anonymous poster hash: 32284...b1a

Neivel. Det hjelper ikke deg. Det var egentlig ikke meningen heller. Men det er da heller ingen som tvinger deg til å bruke noe som helst av produkter.

Jeg svarer hva jeg gjør fordi HI spør.

Anonymous poster hash: 29e81...ad2

Jeg skjønner poenget ditt. Jeg dusjer og vasker håret daglig, mens ansiktet bare får en vask med vann. Og vasker hender "hele tiden"... Så kanskje begynne å behandle ansiktet likt selv om huden ikke er synlig uren :)

Skrevet

Min morgenrutine (før sminke):

1. Skrubbe ansiktet med Clinique "Seven day scrub cream"

(- 1 gang i uken skrubber jeg med Khiels Microdermabrasion i stedet)

2. Burts Bees Soap Bark & Chamomille Deep Cleansing Cream

3. Ole Henriksens African Red Tea See the Difference Serum

4. Ole Henriksens Sheer Transformation Renewing Cream

Min kveldsrutine:

1. Fjerne øyensminken med Clinique "take the day off"

2. Vaske ansiktet med Ole Henriksens "African Red Tea Foaming Cleanser"

3. Toner fra GloTherapeutics

4. Ole Henriksens Truth Serum Collagen Booster

5. Ole Henriksens Pure Truth Activating oil

6. Nattkrem fra Elisabeth Arden

haha - når jeg ser det nå så ser rutinene ganske sprø ut! Men det tar ikke mange minuttene :) Og så er jeg kanskje over gjennomsnittet interessert i å bevare huden min så fin som den er til å være 35 år gammel.

Anonymous poster hash: 694d2...395

Oiiii, hehe :) er akkurat dette jeg vil unngå. 15 ulike produkter og en evighet på badet :P (ser ut som det tar en eviget ja).

Ser dyrt ut også :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...