Gå til innhold

Gutter i jentedusjen - nok en gang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare et spørsmål: Ville dere sendt deres 7 år gamle datter i herregarderoben med sin far?

Skrevet

Bare et spørsmål: Ville dere sendt deres 7 år gamle datter i herregarderoben med sin far?

Ja, de har gjort det flere ganger. Ser ikke helt forskjell på det.

Anonymous poster hash: db80b...301

Skrevet

Det er like ugreit og dårlig gjort!

Anonymous poster hash: f293d...2a2

Skrevet (endret)

Jeg oppfatter det som svært upassende.

Dersom jeg i en alder av syv år skulle vært med min far i herregarderoben ville jeg DØDD på meg av skam. Så grusomt flaut!!

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Jeg kan ikke si annet enn at jeg er dypt uenig med deg og en anelse rystet.
Skrevet

#45. Du er slem. Stakkars barn som du bevisst gjør dette mot. Ondskapsfull er du. Er jo ikke barnets skyld at han ikke kan være trygg alene i en herregarderobe.

Anonymous poster hash: c93e8...8fd

Det er ikke utrygt for gutter å gå i garderoben i svømmehallen.

Gutter som går på skole har ingenting i jentegarderoben å gjøre. Som alenemor til en gutt med svært liten mulighet til å gå i svømmehallen med kjente menn kan jeg likevel ikke forstå den grenseløse egoismen og mangelen på hensyn enkelte guttemødre utviser. Meg, meg, meg og mine!

Anonymous poster hash: f293d...2a2 [/a

Garderoben i svæmmehallen er faktisk entt av de skumleste stedene jeg kan tenke meg å sende en liten gutt. Dert er en av yndlingsstedene til pedofile. Min eks ble offer for en pedofil akkurat der, han var en sårbar gutt som ikke hadde det så bra fra før...Nå er han meget psykisk syk, og fin gutts liv er ødelagt. Han er tvangsinnlagt mye av tiden. Så nei, min vakre seksåring skal IKKE i herregarderoben alene.

Anonymous poster hash: 313b7...469

Skrevet

Min sønn ville helst i guttegarderoben fra 4-5 års alder. Ble kun med meg om det var eneste mulighet. Våren / sommeren før han begynte i første klasse nektet han å bli med i damegarderoben. Vi trente litt på dusjing, låsing av skap mm, og snakket om farer, og så fikk han prøve seg alene i garderoben. Det har aldri vært noe problem. Han er sju nå, og var alene i herregarderoben senest i dag.

Dere som sier at guttene er for små. Gi dem muligheten, ikke sy puter under armene på dem. De aller fleste normalt oppegående barn klarer å kle av seg, låse et skap, dusje og kle på seg badetøy, uten hjelp fra en voksen!!!

Anonymous poster hash: 1e5b8...272

Skrevet

#45. Du er slem. Stakkars barn som du bevisst gjør dette mot. Ondskapsfull er du. Er jo ikke barnets skyld at han ikke kan være trygg alene i en herregarderobe.

Gutter som går på skole har ingenting i jentegarderoben å gjøre. Som alenemor til en gutt med svært liten mulighet til å gå i svømmehallen med kjente menn kan jeg likevel ikke forstå den grenseløse egoismen og mangelen på hensyn enkelte guttemødre utviser. Meg, meg, meg og mine!

Garderoben i svæmmehallen er faktisk entt av de skumleste stedene jeg kan tenke meg å sende en liten gutt. Dert er en av yndlingsstedene til pedofile. Min eks ble offer for en pedofil akkurat der, han var en sårbar gutt som ikke hadde det så bra fra før...Nå er han meget psykisk syk, og fin gutts liv er ødelagt. Han er tvangsinnlagt mye av tiden. Så nei, min vakre seksåring skal IKKE i herregarderoben alene.

Det blir hysterisk. Det skjer ikke mye overgrep i svømmehaller. Man kan også be ansatte om hjelp.

Hvis man ikke føler aktiviteten er trygg får man avstå fra den da!

Anonymous poster hash: f293d...2a2

Skrevet

Dersom svømmehaller er et slikt

El Dorado for overgripere og pedofile så forstår jeg ikke at du frivillig tar med barnet ditt dit ...du vet at det finnes kvinnelige overgripere også?

Skrevet

Har folk her enten bare gutter eller bare jenter? Har begge deler jeg og finnes ikke blyg i eget hus så gutta er da vant til pupper! Søstera ser de da å naken med jevne mellomrom. Ingen smågutt har dog noe i herregarderoben alene å gjøre! Og det er ikke fordi de ikke klarer kle på seg! Bruk nepa!! Jeg hadde heller sendt min datter alene, men revurderer etter å ha forstått hvilke idioter hun der kan komme til å møte på...

Anonymous poster hash: c66d2...3a2

Skrevet

Herregud, snakk om å være selvopptatt! Mine barn kan finne på å stirre på mye rart, de. Hvorfor denne gutten stirret på akkurat deg vet jeg ikke, men jeg ville ikke lagt så veldig mye i det. Garderoben er full av jenter, hva om de blir lesbiske...

Jeg mener det er uproblematisk med gutter i damegarderoben fram til i hvert fall 7-8-årsalderen. Før den tid hard e ikke mulighet til å klare seg selv i herregarderoben. Jeg er i tillegg ikke komfortabel med små barn alene i herregarderoben, der er myer art som frekventerer disse garderoben.

(Og nei, det er ingen andre som kan følge mine barn i herregarderoben).

Hilsen mamma til to gutter på 6 og 13.

Anonymous poster hash: cd142...872

Skrevet

Jeg kan ikke si annet enn at jeg er dypt uenig med deg og en anelse rystet.
Hvorfor er du dypt uenig med meg og rystet?

Skrevet

Datteren min på 6 år synes det er lite kult å treffe på klassekamerater i dusjen. Heldigvis så er reglene i vår svømmehall slik at barn fra skolealder ska benytte riktig garderobe så jeg sier fra og så får de heller avstå fra å bruke svømmehallen inntil barna kan bruke riktig garderobe.

Anonymous poster hash: c593f...f57
Skrevet

Det må være forståelse for at en svømmehall i tjukkeste oslo og en liten hall i en småby er forskjellig...jeg skal love dere at min 7 åring aldri i verden hadde blitt sendt alene i garderoben på tøyenbadet!!!

Skrevet

Det må være forståelse for at en svømmehall i tjukkeste oslo og en liten hall i en småby er forskjellig...jeg skal love dere at min 7 åring aldri i verden hadde blitt sendt alene i garderoben på tøyenbadet!!!

Da får dere avstå fra svømming til guttene klarer seg selv.

Skrevet

Da får dere avstå fra svømming til guttene klarer seg selv. Anonymous poster hash: c593f...f57

Poenget er at vi ikke må noe som helst,her vi bor vil vår svømmehall at alle barn under 8 skal være med i garderoben til mor eller far

Skrevet

Da får dere avstå fra svømming til guttene klarer seg selv. Anonymous poster hash: c593f...f57

Poenget er at vi ikke må noe som helst,her vi bor vil vår svømmehall at alle barn under 8 skal være med i garderoben til mor eller far

Jøss! Klarer ikke barna seg selv før de er 8 år??

Glad det ikke er slik her!

Skrevet

Foreldre må vel bestemme om barna klarer seg selv eller ikke,men slik er da reglene:-)

Skrevet

Barn er barn. Er vel heller oss voksne som har tanker barn IKKE HAR!!!!

Anonymous poster hash: 68a82...b56
Skrevet

Har vel ikke med at barna ikke klarer seg selv, men du vet aldri om det er mannfolk som ikke er i svømmehallen for å svømme . Og det er litt forskjell på en stor svømmehall i en by enn ett lite plaskebasseng på en skole langt ute på landet.
Skrevet

Enig med siste anonym. Sender ikke min gutt på 5 inn i herregarderobe fra han starter på skole neste år. Og hadde det vært velkjent at svømmehall var et mekka for pedofile kvinner på utkikkk eller småjenter ville pipa få en annen lys. Min gutt på 5 er like uskyldig i tankegangen som deres jenter på 5!

Skrevet

En jente jeg kjenner er 6 år, men begynner ikke på skolen før til høsten. Dette er en stor jente, som bruker str 134/140 i klær (9-10 år)

Hun blir fulgt av pappaen på svømmekurs hver uke, i guttegarderoben.

Helt greit, for hun er under skolealder. Men hun kan oppfattes som mye eldre om man ikke vet.

Dette kan jo være tilfelle andre veien også ?

Jeg har mim 6 år gamle gutt med meg i jentegarderoben. Men han har ikke begynt på skolen enda. Har ikke fått noen kommentarer på det, de kunbe jo prøvd !

Anonymous poster hash: c6e44...2b2

Skrevet

Hvis alle hadde lært barna sine å ha et naturlig forhold til kropp og nakenhet hadde ikke dette vært noe issue i det hele tatt. Da hadde ikke nakne kropper vært spennende på lik linje med nå hvor selv foreldre må dekke seg til og dusje bak låste dører, spedbarn går i bikini på stranden da man er nervøse for pedofile i enhver setting.. Når jeg var liten var førskolegruppa på svømming hver uke. 6 og gamle gutter og jenter i samme garderobe og dusj, ingen med klær og ingen som syntes det var noe rart med det.

Er dere nervøse på egne eller deres døtres vegne når det gjelder smågutter i garderoben? Sånn jeg ser det burde det være én regel som skulle gjelde ift hvem som fikk adgang til badet/garderoben og det er dusjing uten badetøy. Synes en syvåring at det er ubehagelig er han for stor for å være med mamma i damegarderoben, om ikke - whats the problem?

Anonymous poster hash: 2b7f5...15c

Skrevet

Har vel ikke med at barna ikke klarer seg selv, men du vet aldri om det er mannfolk som ikke er i svømmehallen for å svømme . Og det er litt forskjell på en stor svømmehall i en by enn ett lite plaskebasseng på en skole langt ute på landet.

Og det skal gå utover jentene eller skal jenter som ikke vil kle seg naken for klassekamerater holde seg hjemme slik at guttenes "rett" til å være i jentegarderoben skal ivaretas?

Skrevet

Hvis alle hadde lært barna sine å ha et naturlig forhold til kropp og nakenhet hadde ikke dette vært noe issue i det hele tatt. Da hadde ikke nakne kropper vært spennende på lik linje med nå hvor selv foreldre må dekke seg til og dusje bak låste dører, spedbarn går i bikini på stranden da man er nervøse for pedofile i enhver setting.. Når jeg var liten var førskolegruppa på svømming hver uke. 6 og gamle gutter og jenter i samme garderobe og dusj, ingen med klær og ingen som syntes det var noe rart med det.

Er dere nervøse på egne eller deres døtres vegne når det gjelder smågutter i garderoben? Sånn jeg ser det burde det være én regel som skulle gjelde ift hvem som fikk adgang til badet/garderoben og det er dusjing uten badetøy. Synes en syvåring at det er ubehagelig er han for stor for å være med mamma i damegarderoben, om ikke - whats the problem?

Anonymous poster hash: 2b7f5...15c

Vi har truffet på klassekamerater av datteren min i garderoben og hun synes det er ubehagelig. Guttene har også bemerket kroppen hennes på skolen i etterkant. Det er IKKE greit.

Jeg sier fra når gutter i skolealder er i jentegarderoben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...